اچ‌تی‌سی 10 در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد؛ بنچمارکی بیشتر از گلکسی اس 7 اج

تنها حدود دو هفته بیشتر به معرفی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی نمانده و در جدیدترین خبرهای منتشر شده مربوط به این گوشی می‌توانیم شاهد منتشر شدن بنچمارکی از این گوشی باشیم. اچ‌تی‌سی که پرچم‌دار بعدی خود را احتمالا HTC 10 نام گذاری خواهد کرد قصد دارد در رویدادی اختصاصی از این گوشی رونمایی کند. بنچمارک AnTuTu منتشر […]

تنها حدود دو هفته بیشتر به معرفی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی نمانده و در جدیدترین خبرهای منتشر شده مربوط به این گوشی می‌توانیم شاهد منتشر شدن بنچمارکی از این گوشی باشیم. اچ‌تی‌سی که پرچم‌دار بعدی خود را احتمالا HTC 10 نام گذاری خواهد کرد قصد دارد در رویدادی اختصاصی از این گوشی رونمایی کند. بنچمارک AnTuTu منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که با گوشی مناسبی از سوی این شرکت تایوانی رو‌به‌رو خواهیم شد.

تصویری که مشاهده می‌کنید طبق گفته‌های وب‌سایت منبع کاملا مورد اعتماد است و از منابع تایوانی قابل اعتماد به دست آمده است. این تصویر توسط گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ گرفته شده است که با زوم کردن در آن و مشاهده‌ی انعکاس گوشی در نمایشگر گوشی می‌توان به آن پی برد.

درهرصورت اچ‌تی‌سی 10 توانسته در این بنچمارک امتیاز بسیار خوب 156,000 را کسب کند. این بنچمارک حتی بیشتر از بنچمارک‌های گوشی‌های تازه معرفی شده یعنی گلکسی اس 7 اج و ال‌جی‌ G5 بوده و نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی این بار با دست پر به میدان می‌آید. اچ‌تی‌سی 10 از چیپست اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر این گوشی رزولوشنی QHD را به کاربران ارائه می‌دهد. حال باید دید با منتشر شدن این گوشی، نقد و بررسی‌های انجام شده آن را بهتر از پرچم‌داران سامسونگ اعلام می‌کنند یا اینکه ممکن است در این بنچمارک شاهد اتفاقات عجیب و غریب بوده باشیم؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال