اطلاعات جدیدی از پرچم‌دار آینده‌ی HTC منتشر شد: پردازنده‌ی 10-هسته‌ای و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم

اخیرا اطلاعات بسیار زیادی در مورد پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی با نام One A9 که پیشتر آن را با اسم رمز Aero می‌شناختیم، منتشر شده که از جمله مهمترین آنها، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و پردازنده‌ی 10-هسته‌ای آن می‌باشد و همین موضوع سبب شده توجه بسیاری از افراد به محصول جدید این شرکت تایوانی، جلب شود. با […]

اخیرا اطلاعات بسیار زیادی در مورد پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی با نام One A9 که پیشتر آن را با اسم رمز Aero می‌شناختیم، منتشر شده که از جمله مهمترین آنها، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و پردازنده‌ی 10-هسته‌ای آن می‌باشد و همین موضوع سبب شده توجه بسیاری از افراد به محصول جدید این شرکت تایوانی، جلب شود.

با نچمارکی که اینبار از سایت GeekBench منتشر شده، حالا می‌توان با خیال راحت‌تری در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند اظهار نظر نمود. همچنین برخی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی‌هوشمند در تصویری که از نرم‌افزار GeekBench منتشر شده، به خوبی دیده می‌شوند. اما باید دید که آیا HTC می‌تواند از این وضعیت بحرانی خارج شود یا نه؟

اول از همه باید توجه کنید که اندروید 5.1.1 آبنبات‌چوبی به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی‌هوشمند نصب شده و اینطور که از شایعات و اخبار قبلی نیز اعلام شده بود، پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی قرار است به چیپست Helio X20 شرکت مدیاتک با پردازنده‌ای 10-هسته‌ای مجهز گردد. اما شکل استفاده از هسته‌های پردازشگر در ساختار این چیپ نیز بسیار جذاب است. مهندسین مدیاتک از دو هسته‌ی بسیار قدترمند Cortex-A72 در کنار هشت هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 بهره برده‌اند و خود این هشت هسته نیز به خوشه‌ی مجاز تقسیم می‌شوند تا عملیات پردازش، بدون کوچکترین مشکل و با حداکثر توان، انجام گردد.

HTC One A9 gets benchmarked with 10-core CPU and 4GB of RAM

گوشی‌هوشمند One A9 قرار است از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره برد، چیزی که این روزها میان پرچم‌داران به موضوعی عادی تبدیل شده است. پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در بخش ارتباطات حالا قوی‌تر از گذشته شده و با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE Cat.6، می‌تواند اطلاعات را با حداکثر سرعت 300Mbps دریافت و با سرعت حداکثر 50Mbps ارسال نماید.

احتمالا شما نیز به اصلی‌ترین بخش این بنچمارک که پیشتر به آن اشاره کردیم، توجه کافی داشته‌اید. شاید مهمترین قسمت این خبر، چیپ 10-هسته‌ای Helio X20 مدیاتک باشد، چیپی که تا کنون در تمامی تست‌های مربوط به بررسی عمکلرد پردازنده در حالت چند هسته‌ای (Multicore Benchamark) موفق شده بالاترین امتیاز، یعنی 5884 را دریافت نماید. این امتیاز حتی از چیپ قدرتمند Exynos 7420 سامسونگ نیز بالاتر است.

سازندگان به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که گوشی‌هوشمند HTC One A9 در مراسمی رسمی، روز سه‌شنبه هفتم مهر ماه (29 سپتامبر) معرفی خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که بتوانیم با گوشی HTC Butterfly III نیز آشنا شویم.

نظر شما در مورد پرچم‌دار آینده‌ی HTC چیست؟ تصور می‌کنید این شرکت تایوانی قادر خواهد بود با عرضه‌ی گوشی‌هوشمند One A9، خود را از مشکلات مالی بسیاری که این روزها دامن‌گیرش شده، رها سازد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال