بار دیگر تصویر زنده‌ی جدیدی از اچ‌تی‌سی‌ وان A9 منتشر شد

دیروز در میان اخبار، خبری را منتشر کردیم که طراحی گوشی جدید اچ‌تی‌سی را با رنگ و طرح‌های مختلف آن را نشان می‌داد. تصاویر منتشرشده تصویری کامل از گوشی را به رخ کشیدند. حال بار دیگر تصویر زنده‌ای از این گوشی منتشرشده که تصاویر منتشرشده  قبلی را تأیید می‌کند. توئیت‌های منتشرشده از فاش کنندگان معروف ازجمله […]

دیروز در میان اخبار، خبری را منتشر کردیم که طراحی گوشی جدید اچ‌تی‌سی را با رنگ و طرح‌های مختلف آن را نشان می‌داد. تصاویر منتشرشده تصویری کامل از گوشی را به رخ کشیدند. حال بار دیگر تصویر زنده‌ای از این گوشی منتشرشده که تصاویر منتشرشده  قبلی را تأیید می‌کند.

توئیت‌های منتشرشده از فاش کنندگان معروف ازجمله Evan Blass حاکی از این بودند که ‌اچ‌‌تی‌سی وان A9 تنها یک میان‌رده‌ خواهد بود. تصویر منتشرشده چیپست اسنپدراگون 617 را به همراه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی 405 آدرنو تأیید می‌کند. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید اچ‌تی‌سی وان A9 دارای نمایشگری 5 اینچی بوده که این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080x 1920 نشان می‌دهد. همچنین تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد.

گفته می‌شود اچ‌تی‌سی از سنسور شرکت سونی برای دوربین 13 مگاپیکسلی خود استفاده می‌برد. همچنین دوربین جلوی گوشی نیز دارای سنسوری 4 آلتراپیکسلی خواهد بود؛ این سنسور را در دوربین اصلی اچ‌تی‌سی وان M7 و M8 و همچنین دوربین جلوی وان M9 نیز مشاهده کردیم. حسگر اثرانگشت نیز در این تصویر قابل‌مشاهده می‌باشد. درنهایت باتری 2150 میلی‌آمپری نیز در زیر قاب گوشی تعبیه خواهد شد.

تصویر زنده‌ی جدیدی از اچ‌تی‌سی‌ وان A9 بار دیگر منتشر شد

از دیگر شایعات منتشرشده پیرامون شرکت اچ‌تی‌سی می‌توان به این اشاره کرد که اچ‌تی‌سی در ماه‌های آینده علاوه بر معرفی این میان رده‌، از گوشی‌های هوشمند دیگری نیز در رویدادهای مختلف برای به دست گرفتن بازار رونمایی خواهد کرد.

به‌هرحال اگر شما هم به دنبال گوشی بالارده‌ای از شرکت اچ‌تی‌سی هستید بهتر است تا سال 2016 صبر کنید. احتمالاً اچ‌تی‌سی از سری جدیدی از گوشی‌های خود موسوم به HTC O2 رونمایی می‌کند. بر اساس خبرهای گذشته، این گوشی دارای صفحه‌نمایشی 6 اینچی بوده که این نمایشگر رزولوشن 1440x 2560‌را در بر خواهد داشت. چیپست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و کسب مجوز مقاومت در برابر آب و گردوغبار از مشخصات اصلی گوشی خواهند بود هرچند خیلی زود است در مورد این گوشی صحبت کنیم. قطعاً اچ‌تی‌سی در پرچم‌دار بعدی خود طراحی متفاوتی را نسبت به پرچم‌داران گذشته‌ به کار می‌گیرد.

.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال