زمان عرضه و قیمت گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 مشخص شد

دقایقی پیش اچ‌تی‌سی از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی با هدف اینکه بتواند ضررهای مالی وارد شده بر روی این شرکت را جبران کند وارد بازار خواهد شد و به طور رسمی جایگزین پرچمدار قبلی اچ‌تی‌سی، HTC One M9 و M9 Plus شده است. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده قیمت نسخه‌ی 32 گیگابایتی […]

htc-thدقایقی پیش اچ‌تی‌سی از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی با هدف اینکه بتواند ضررهای مالی وارد شده بر روی این شرکت را جبران کند وارد بازار خواهد شد و به طور رسمی جایگزین پرچمدار قبلی اچ‌تی‌سی، HTC One M9 و M9 Plus شده است.

براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده قیمت نسخه‌ی 32 گیگابایتی که به همراه رم 3 گیگابایتی وارد بازار می‌شود، 399 دلار خواهد بود. این در حالی است که  هنوز قیمت نسخه‌ی 16 گیگابایتی آن به همراه رم 2 گیگابایتی مشخص نشده است. توجه داشته باشید که این قیمت برای بازار کشور آمریکا بوده و در مناطق مختلف طبیعتا باید شاهد قیمت متفاوتی باشیم.

اچ‌تی‌سی وان A9 در تمامی مناطق عرضه خواهد شد و اچ‌تی‌سی قصد دارد این گوشی را برای تمامی کاربران منتشر کند. نسخه‌ی آنلاک شده‌ی این گوشی در آمریکا به فروش می‌رسد و هیچ اپراتوی قصد فروش آن به صورت قفل شده و قراردادی ندارد.

لازم به ذکر است اچ‌تی‌سی وان A9 در اواسط آبان ماه به طور رسمی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال