اچ‌تی‌سی از گوشی جدید خود موسوم به One A9s در IFA 2016 رونمایی کرد

میان‌رده‌ی عجیب اچ‌تی‌سی که سال گذشته با نام One A9 معرفی شد با بدنه‌ای تمام فلزی و مشخصه‌های فنی نه‌چندان قدرت‌مند، قیمت بسیار بالایی داشت و نتوانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. حال اچ‌تی‌سی گوشی جدیدی را تحت عنوان One A9s معرفی کرده که نه‌تنها پیشرفت زیادی نسبت به سری قبل نداشته، بلکه تایوانی‌ها با […]

میان‌رده‌ی عجیب اچ‌تی‌سی که سال گذشته با نام One A9 معرفی شد با بدنه‌ای تمام فلزی و مشخصه‌های فنی نه‌چندان قدرت‌مند، قیمت بسیار بالایی داشت و نتوانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. حال اچ‌تی‌سی گوشی جدیدی را تحت عنوان One A9s معرفی کرده که نه‌تنها پیشرفت زیادی نسبت به سری قبل نداشته، بلکه تایوانی‌ها با پایین‌تر آوردن مشخصات سخت‌افزاری گوشی قصد کاهش قیمت را برای جذب مشتری بیشتر داشته‌اند.

گوشی One A9s اچ‌تی‌سی همان بدنه‌ای تمام فلزی با دکمه‌های بریده شده از الماس و نمایشگر خمیده را دارد با این تفاوت که نمایشگر این گوشی به نوع Super LCD و رزولوشن 720p کاهش یافته است. چیپست این گوشی هم به چیپست Helio P10 مدیاتک با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای A53 و 2 گیگابایت رم برای نسخه‌ی 16 گیگابایتی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860MP2 تغییر کرده است. البته با خرید نسخه‌ی 32 گیگابایتی این امکان را خواهید داشت که از 3 گیگابایت رم بهره‌مند شوید.

اچ‌تی‌سی از گوشی جدید خود موسوم به One A9s در IFA 2016 رونمایی کرد

سنسور گوشی همان سنسور 13 مگاپیکسلی با کمی تغییر است؛ دیافراگم f/2.2 و حذف لرزشگیر آپتیکال تصاویر از تغییرات این دوربین نسبت به نسخه‌ی سال گذشته به شمار می‌روند. در دوربین جلوی گوشی هم اچ‌تی‌سی به جای استفاده از سنسور 4 آلتراپیکسلی، این بار از سنسور معمولی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 با قابلیت ضبط تصاویر فول‌اچ‌دی بهره برده است.

گوشی میان‌رده‌ی جدید اچ‌تی‌سی به سنسور اثر انگشت مجهز شده و باتری با ظرفیت 2300 میلی‌آمپری را در خود جای داده است. این گوشی به صورت پیش‌فرض اندروید مارشمالو را با لانچر Sense ‌اچ‌تی‌سی اجرا می‌کند و فعلا خبری از به‌روزرسانی این گوشی به اندروید نوقا منتشر نشده است.

اچ‌تی‌سی از گوشی جدید خود موسوم به One A9s در IFA 2016 رونمایی کرد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال