HTC One E8 با بدنه پلاستیکی و قیمت ارزانتر معرفی شد

چندی پیش شایعه ای به راه افتاد که خبر از معرفی زود هنگام پرچمدار جدید شرکت HTC با بدنه پلاستیکی به جای آلومینیوم می داد. درحالی که پیشبینی میشد نام این تلفن هوشمند جدید HTC One M8 Ace باید، اچ تی سی آن را کوتاه کرده و با نام One E8 معرفی کرد. تقریبا تمام مشخصات سخت […]

چندی پیش شایعه ای به راه افتاد که خبر از معرفی زود هنگام پرچمدار جدید شرکت HTC با بدنه پلاستیکی به جای آلومینیوم می داد. درحالی که پیشبینی میشد نام این تلفن هوشمند جدید HTC One M8 Ace باید، اچ تی سی آن را کوتاه کرده و با نام One E8 معرفی کرد.

تقریبا تمام مشخصات سخت افزاری تلفن هوشمند همانطور که در پایین ذکر شده است با One M8 یکسان هستند و تنها چند مورد تفاوت میان آنها وجود دارد. (البته جدای از قیمت بسیار مناسب One E8)

این تلفن هوشمند با نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 801، حافظه رم 2 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت، و ابعاد 146.42 در 70.67 در 9.85 میلیمتر مشابه M8 است. (تنها اختلاف موجود، نیم میلیمتر نازک تر بودن M8 است)

اما از تفاوت های میان این دو میتوان به دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2، وزن 145 گرمی (وان اصلی 160 گرم وزن دارد) و دو سیمکارته بودن E8 اشاره کرد.

اما تفاوت اصلی را شاید بتوان قیمت 330 یورویی آن عنوان کرد که در مقایسه با M8 با قیمت 520 یورویی اش حدود 35 درصد ارزانتر است.

حال با توجه به این قیمت، باید منتظر بود و دید آیا این تلفن هوشمند خواهد توانست در فروش پرچمداران دیگر شرکت ها مانند LG G3 و یا Samsung Galaxy S5 تاثیری بگذارد یا خیر؟

گفتنیست این تلفن هوشمند در سه رنگ قرمز، خاکستری و سفید از حدود 1 ماه دیگر وارد بازار خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال