حالا نوبت انتشار شایعات گوشی اچ‌تی‌سی One M10 است؛ تاریخ عرضه به همراه جزئیات

اگر خبرهای روز گذشته را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که اچ‌تی‌سی در حال تولید پرچم‌دار بعدی خود بوده و نامپروژه تولید این گوشی رانیز Perfume قرار داده است. حال گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن اچ‌تی‌سی نام این گوشی را M10 قرار خواهد داد و این شرکت تایوانی قصد دارد این‌بار پرچم‌دار خود را با […]

اگر خبرهای روز گذشته را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که اچ‌تی‌سی در حال تولید پرچم‌دار بعدی خود بوده و نامپروژه تولید این گوشی رانیز Perfume قرار داده است. حال گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن اچ‌تی‌سی نام این گوشی را M10 قرار خواهد داد و این شرکت تایوانی قصد دارد این‌بار پرچم‌دار خود را با شکلی متفاوت البته با همان جنس آلمونیومی وارد بازار کند. براساس گزارش منتشر شده، اچ‌تی‌سی در این گوشی از اندروید 6.0.1 مارشمالو استفاده می‌کند و رابط کاربری جدید سنس را هم برای این گوشی در نظر خواهد گرفت.

این گزارش را فاش‌کننده‌ی معروف  LlabTooFeR منتشر کرده که براساس آن اچ‌تی‌سی‌ وان M10 قرار است جایگزین اچ‌تی‌سی وان O2 که مدت‌ها پیش شایعات آن به گوش می‌رسید شود. گویا اچ‌تی‌سی خودش متوجه این مطلب شده که بهتر است برای عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی خود همان خط تولید M را پیش بگیرد و نیازی به نام جدید برای ساخت پرچم‌دار بعدی نیست. از دیگر شایعات منتشر شده در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی می‌توان به اندروید 6.1 برای این گوشی اشاره کرد که گوگل هنوز آن را به طور رسمی معرفی نکرده است.

احتمال اینکه گوگل قصد معرفی این نسخه از اندروید به این زودی‌ها داشته باشد بسیار کم است. حتی گفته می‌شود نام جدیدی نیز برای این نسخه از اندروید در نظر گرفته نشده چراکه اندروید 6.1 دچار تغییرات خیلی زیادی نسبت به اندروید مارشمالو نخواهد شد. پس اگر اچ‌تی‌سی قصد داشته باشد که پرچم‌دار بعدی خود را به نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز کند باید تا اواسط سال 2016 منتظر بماند.

از مهم‌ترین مشخصات فاش شده در مورد پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی می‌توان به نمایشگر 6 اینچی آن اشاره کرد. چیپست اسنپ‌دراگون 820، رم 3 یا 4 گیگابایتی و دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی به همراه باتری 3500 میلی آمپری از دیگر مشخصات فاش شده از این گوشی است.

به‌هر‌حال هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی توسط اچ‌تی‌سی مانده و فعلا نمی‌توان به شایعات و خبرهای منتشر شده در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با قاطعیت نگاه کرد. بهتر است کمی صبر کنیم تا ببینیم اچ‌تی‌سی در نهایت خبری را در مورد پرچم‌دار بعدی خود منتشر می‌کند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال