لوازم جانبی HTC One M9 معرفی شدند

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی بزرگ اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل بارسلون، از آخرین پرچمدار خود، One M9، پرده برداشت. این گوشی‌هوشمند از زمان رونمایی خود تاکنون توانسته نظر خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند و آن‌ها را مجاب کند تا منتظر بمانند که پس از عرضه آن به بازار، نسبت […]

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی بزرگ اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل بارسلون، از آخرین پرچمدار خود، One M9، پرده برداشت. این گوشی‌هوشمند از زمان رونمایی خود تاکنون توانسته نظر خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند و آن‌ها را مجاب کند تا منتظر بمانند که پس از عرضه آن به بازار، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

زمانی زیادی تا عرضه این پرچمدار اچ‌تی‌سی باقی نمانده است. حال کمپانی اچ‌تی‌سی با انتشار لیستی، برخی از لوازم جانبی این گوشی را به همراه تصاویر آنها ارائه کرده است که در ادامه به بررسی و معرفی آن‌ها می پردازیم.

 1- Active Headset

05-Active

Active نام یک هدست بسیار زیبا، ضد ضربه و ضدآب به همراه صدای خروجی بسیار با کیفیت است. اکتیو، در برابر فشارهای ناگهانی مقاوم بوده و از ویژگی مغناطیسی برخوردار است که بسته بندی آن را آسان می‌کند. این هدست دارای استاندارد IP57 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و می تواند فشار آب را تا عمق یک متر برای مدت ۳۰ دقیقه تحمل کند.

2- هدفون

04-Studio

این هدفون به همراه گوشی‌هوشمند وان M9 و در جعبه قراردارد و ظاهرا دارای کیفیت صدای خوب و مطلوبی است.

 

3- Dot View

01-dotview

Dot View یک کاور زیبا و تاشدنی است که در روی آن سوراخ‌هایی در سراسر قسمت جلویی قرار گرفته است و وقتی روی صفحه نمایش ONE M9 قرار می‌گیرد اطلاعات مفیدی مانند ساعت، تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها و وضعیت آب و هوا را به شکلی بسیار جذاب نمایش می‌دهد. وقتی فردی با شما تماس می‌گیرد می‌توانید بدون باز کردن کاور متوجه فرد تماس‌گیرنده شوید و کافی است که بدون باز کردن، آن را مقابل گوشتان بگیرید تا به تماس پاسخ بدهید یا بر روی کاور انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا تماس رد شود.

این کاور محصول جدیدی نیست، چرا که قبلا اچ تی سی آن را برای پرچمداران قبلی خود عرضه کرده، با این حال این کمپانی تغییراتی را روی آن اعمال کرده و آن‌را بروزرسانی کرده است.

 

4- Dot View شفاف

02-DotView-Trans

این محصول یک نسخه دیگر از کاور Dot View می باشد، با این تفاوت که قاب پشتی شفاف‌تر بوده و پشت گوشی دیده می‌شود. این محصول از تمامی ویژگی های کاور Dot View را که در بالا اعلام کردیم، بهره میبرد.

5- Deco Stand

03-DecoStand

این محافظ فقط برای پانل پشتی گوشی طراحی شده که با سیستم طراحی منحصر به فرد این محافظ می‌توانید گوشی‌هوشمند را به صورت ایستاده ثابت نگه دارید و به تماشای فیلم و دیدن تصاویر مشغول شوید DecoStand. دارای دو طرح متفاوت است که مانند Dot View سوراخ‌هایی را در خود جا داده است.

6- Active

06-Active-C

یکی دیگر از لوازم جانبی این قاب زیباو ضد ضربه است که از استاندارد IP68 برخورداراست. این استاندارد قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار را تا عمق ۳ متر برای گوشی وان M9 فراهم می‌کند.

 

کاربران حالا می‌توانند قبل از خرید پرچمدار جدید و قدرتمند اچ‌تی‌سی، لوازم جانبی مورد علاقه خود را با فراغ بال انتخاب کرده و پس از عرضه One M9 نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال