مشخصات HTC One M9 که با نام Hima عرضه خواهد شد، لو رفت

در حالی که هنوز چند ماهی تا عرضه ی پرچمدار بعدی HTC باقی مانده است، شاهد بروز شایعاتی هستیم که مشخصات کامل این تلفن هوشمند را قبل از عرضه به ما میگویند. براساس منبع جدید شایعه، همانطور که قبلا نیز اشاره شده بود، این تلفن هوشمند با پرچمدار نسل بعدی پردازنده های سری اسنپدراگون شرکت […]

در حالی که هنوز چند ماهی تا عرضه ی پرچمدار بعدی HTC باقی مانده است، شاهد بروز شایعاتی هستیم که مشخصات کامل این تلفن هوشمند را قبل از عرضه به ما میگویند.

براساس منبع جدید شایعه، همانطور که قبلا نیز اشاره شده بود، این تلفن هوشمند با پرچمدار نسل بعدی پردازنده های سری اسنپدراگون شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 810 عرضه خواهد شد که دارای 8 هسته (4 هسته A-57 با کلاک 2 گیگاهرتز و 4 هسته A-53 با کلاک 1.5 گیگاهرتز) میباشد و از نظر قدرت پردازشی و گرافیکی، در نوع خود کم نظیر خواهد بود.

حافظه رم مورد انتظار 3 گیگابایت بوده و نمایشگر 5 اینچ فول اچ دی (بله، ظاهرا خبری از رزولوشن QHD نیست، چرا که شاید HTC میخواهد این واقعیت را که رزولوشن های بسیار بالا در این سایز هیچ کاربردی ندارند را قبول کند)، به همراه ابعاد 144.3 × 69.4 × 9.56 میلیمتر (که 2 میلیمتر در طول و یک میلیمتر در عرض از M8 کوچکتر هستند) سایر مشخصات اصلی این تلفن هوشمند را تشکیل میدهند.

در ادامه، دوربین جدید 20.7 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این غول زیبا و احتمالا یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو وظیفه عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت را برای آن بر عهده خواهند داشت.

پیشبینی میشود شرکت HTC از یک باتری بزرگتر با ظرفیت 2840 میلی آمپر روی Hima استفاده کند که با افزایش 10 درصدی، عمر باتری بیشتری را نسبت به One M8 که باتری اش 2600 میلی آمپر بود در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

درنهایت، ظاهرا اچ تی سی قصد دارد تعدادی لوازم جانبی استاندارد نیز در کنار هیما عرضه کند که شامل Active Headset, DotView, DecoStand Case, Clear Case, Active Case و Premium Screen Protector میشوند.

البته قرار نیست شاهد معرفی پرچمدار اچ تی سی، در مراسم هایی مانند MWC یا CES سال 2015 باشیم، اما زمان مورد نظر برای معرفی هیما، اوایل ماه مارس 2015، یعنی کمتر از 3 ماه دیگر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال