انتشار تصاویر بیشتر از +HTC One M9

اچ تی سی در تاریخ 8 آپریل کنفرانس خبری را در چین برگزار خواهد کرد اما به نظر می‌رسد اطلاعات از این رویداد زودتر از معمول به بیرون درز شده است. جدیدترین تصاویر لو رفته از +HTC One M9 مشخصات لو رفته‌ی قبل را تایید می‌کند.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی فیزیکی Home برای گوشی تعبیه شده که بعید نیست شاهد سنسور اثر انگشت هم در داخل آن باشیم. این اولین بار نیست که اچ تی سی از چنین سنسوری استفاده می‌کند. کمپانی تایوانی در سال 2013 نیز در گوشی Htc One Max از این سنسور استفاده کرد اما ضعف‌های این سنسور در آن گوشی باعث شد تا مورد استقبال کاربران قرار نگیرد. حالا باید دید اچ تی سی چه برنامه‌ای برای وارد کردن این سنسور پرطرفدار به جدیدترین فبلت خود خواهد داشت.

اچ تی سی در تاریخ 8 آوریل کنفرانس خبری در چین برگزار خواهد کرد اما به نظر می‌رسد اطلاعات از این رویداد زودتر از معمول به بیرون درز کرده‌است.  جدیدترین تصاویر لو رفته از +HTC One M9 مشخصات لو رفته‌ی قبل را تایید می‌کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی فیزیکی Home برای گوشی تعبیه شده که بعید نیست شاهد سنسور اثر انگشت هم در داخل آن باشیم. این اولین بار نیست که اچ تی سی از چنین سنسوری استفاده می‌کند. کمپانی تایوانی در سال 2013 نیز در گوشی Htc One Max از این سنسور استفاده کرد اما ضعف‌های این سنسور در آن گوشی باعث شد تا مورد استقبال کاربران قرار نگیرد. حالا باید دید اچ تی سی چه برنامه‌ای برای وارد کردن این سنسور پرطرفدار به جدیدترین فبلت خود خواهد داشت.

انتشار تصاویر بیشتر از +HTC One M9

از دیگر مشخصات لو رفته در تصویر می‌توان به صفحه نمایش پرقدرت Quad HD اشاره داشت. اچ تی سی نهایتا تصمیم گرفته تا این صفحه نمایش را در گوشی‌های خود به کار بگیرد. بر طبق تصاویر منتشر شده، پردازنده‌ی Mediatek و سه گیگابایت رم به همراه سسنسور 20 مگاپیکسلی دوربین دوتایی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند.

به نظر می‌رسد +One M9 خارج از آسیا عرضه نشود ولی برای قطعیت این ادعا باید تا 8 آوریل و رویداد این کمپانی تایوانی منتظر بمانیم.

انتشار تصاویر بیشتر از +HTC One M9

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال