HTC One M9 Plus بالاخره معرفی شد!

شاید بتوان گفت از زمان نمایشگاه MWC 2015 و معرفی HTC One M9، هر روز شایعاتی را درباره یک ورژن بزرگتر و بهتر از این پرچمدار زیبا می‌شنیدیم که به امکانات بهتر آن نیز اشاره می‌‍کرد. مراسم اچ‌تی‌سی برای امروز برنامه ریزی شده بود و بالاخره این تلفن هوشمند که مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدیم، […]

شاید بتوان گفت از زمان نمایشگاه MWC 2015 و معرفی HTC One M9، هر روز شایعاتی را درباره یک ورژن بزرگتر و بهتر از این پرچمدار زیبا می‌شنیدیم که به امکانات بهتر آن نیز اشاره می‌‍کرد.

مراسم اچ‌تی‌سی برای امروز برنامه ریزی شده بود و بالاخره این تلفن هوشمند که مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدیم، توسط این شرکت معرفی شد.

این تلفن هوشمند با یک نمایشگر 5.2 اینچ و رزولوشن QHD عرضه خواهد شد که چگالی 534 پیکسل بر اینچ آن را در صف بهترین‌ها قرار می‌دهد.

از دیگر تفاوت‌های شاخص این تلفن هوشمند با One M9 میتوان به دوربین دوتایی (Dual مانند چیزی که در HTC One M8 وجود داشت) و سنسور اثر انگشت اشاره کرد که مانند اپل و سامسونگ به پایین نمایشگر اضافه شده است.

همچنین در این گوشی به جای اسنپدراگون 810، از چیپست مدیاتک با 8 هسته 2.2 گیگاهرتزی و گرافیک PowerVR G6200 استفاده شده است تا شاید مشکل گرم شدن و عمر باتری پایین حل شود.

حافظه رم همچنان 3 گیگابایت هست و حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت در نظر گرفته شده که با کارت حافظه microSD قابل ارتقا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال