به روز رسانی بعدی HTC One M9 قابلیت‌های مهم لالی پاپ را به گوشی می‌افزاید

درست است که اچ‌تی‌سی وان M9 دارای جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی لالی پاپ است اما این بدان معنا نیست که تمامی ویژگی‌های این نسخه از اندروید را شامل شود. برای مثال One M9 همانند دو پرچمدار سامسونگ، اس 6 و اس 6 اج، قابلیت Guest Mode را در خود نمی‌بینند. اما به نظر می‌رسد […]

درست است که اچ‌تی‌سی وان M9 دارای جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی لالی پاپ است اما این بدان معنا نیست که تمامی ویژگی‌های این نسخه از اندروید را شامل شود. برای مثال One M9 همانند دو پرچمدار سامسونگ، اس 6 و اس 6 اج، قابلیت Guest Mode را در خود نمی‌بینند. اما به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد در به روز رسانی بعدی گوشی و با اضافه کردن اندروید 5.1 به این گوشی مشکلات آن را برطرف کند و ویژگی‌های جدیدی را به گوشی اضافه کند.

بر اساس این آپدیت، اچ‌تی‌سی تنها قابلیت Guest Mode را به گوشی اضافه می‌کند بلکه امکان تنظیم رنگ‌های مختلف در نمایشگر گوشی نیز به صورت دستی اضافه می‌شود. البته شما قبل از این به روز رسانی نیز می‌توانید با دانلود برنامه‌های جانبی این کار را انجام دهید.

به روز رسانی بعدی HTC One M9 قابلیت‌های مهم لالی پاپ را به گوشی می‌افزاید

هنوز مشخص نیست که به روز رسانی اصلی اچ‌تی‌سی وان M9 که اندروید 5.1 را به گوشی می‌آورد چه زمانی کار خود را آغاز می‌کند اما بدون شک فعلا نباید منتظر این به روز رسانی باشیم. البته همانطور که گفتیم اچ‌تی‌سی وان M9 تنها گوشی نخواهد بود که این به روز رسانی و این قابلیت‌ها را دریافت خواهد کرد.

اگر شما هم از دارندگان این گوشی هستید نظر خود را در مورد ویژگی‌هایی که قرار است به این گوشی اضافه شود با ما به اشتراک بگذارید. علاوه بر ویژگی‌های بالا، شما خواهان چه ویژگی در گوشی خود هستید؟

به روز رسانی بعدی HTC One M9 قابلیت‌های مهم لالی پاپ را به گوشی می‌افزاید

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال