HTC گوشی‌هوشمند One ME را با چیپ Helio X10 به صورت رسمی معرفی کرد

شب گذشته، کمپانی تایوانی HTC از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود که یک محصول رده‌بالا می‌باشد، برای کاربران کشور چین رونمایی کرد. نام این گوشی جدید، One ME بوده و با بهره‌گیره از چیپ 8-هسته‌ای MediaTek Helio X10، در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود. One ME بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات داشته و از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، […]

شب گذشته، کمپانی تایوانی HTC از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود که یک محصول رده‌بالا می‌باشد، برای کاربران کشور چین رونمایی کرد. نام این گوشی جدید، One ME بوده و با بهره‌گیره از چیپ 8-هسته‌ای MediaTek Helio X10، در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود.

One ME بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات داشته و از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 2K، دوربینی 20-مگاپیکسلی و سنسوری 4 مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. همچنین، اندروید آبنبات‌چوبی و رابط کاربری Sense-d به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی‌هوشمند قرار گرفته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های اصلی این تلفن قدرتمند، استفاده از اسپیکرهای پرقدرت BoomSound با داشتن تکنولوژی Dolby Surround می‌باشد که بسیار جالب است. باتری 2840 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت 4G/LTE، بلوتوث نسخه‌ی 4.1، وای‌فای، NFC و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD، از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید که سبب شده One ME، پرچم‌داران شرکت‌های دیگر را به مبارزه فرا بخواند!

هنوز هیچ اطلاعاتی از عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در بازار سایر کشورها منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید HTC One ME را در رنگ‌های دیگر بیشتر مشاهده نمایید:

HTC One ME goes official with MediaTek Helio X10 SoC 4 HTC One ME goes official with MediaTek Helio X10 SoC 2 HTC One ME goes official with MediaTek Helio X10 SoC 3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال