HTC One Prime در راه است

پرچمدار فعلی اچ‌تی‌سی از نظر کیفیت ساخت، طراحی ظاهری و نرم‌افزار جزء برترین ‌های بازار است و اکنون به نظر می‌آید، اما کمپانی اچ تی سی در تلاش است تا محصول جدیدی را در نیمه دوم سال جاری روانه بازار کند. شایعات حاکی از این است که تلفن HTC One Prime قرار است مشابه One […]

پرچمدار فعلی اچ‌تی‌سی از نظر کیفیت ساخت، طراحی ظاهری و نرم‌افزار جزء برترین ‌های بازار است و اکنون به نظر می‌آید، اما کمپانی اچ تی سی در تلاش است تا محصول جدیدی را در نیمه دوم سال جاری روانه بازار کند. شایعات حاکی از این است که تلفن HTC One Prime قرار است مشابه One M8 طراحی شود، اما سخت‌افزار آن به شکل قابل ملاحظه‌ای تغییر می یابد. شایعات به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره می کنند.

اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهند که تلفن اچ تی سی وان پرایم در اواخر تابستان رونمایی خواهد شد. درست زمانی که آیفون ۶ و پرچمدار بعدی ال جی نیز وارد بازار می‌شود و آن‌وقت رقابت برای تلفن‌های اندرویدی که در ابتدای سال جاری میلادی عرضه شده‌اند، سخت تر می شود.

از دیگر ویزگی های فنی پرایم می‌توان به پردازنده Snapdragon 805 با کلاک ۲.۳ گیگاهرتز، حافظه رم ۳ گیگابایت و درگاه USB 3.0 اشاره کرد.

اچ‌تی‌سی دوربین دوم و ساختار Duo Camera را در پرچمدار بعدی خود نیز حفظ خواهد نمود تا بتوان افکت‌هایی همچون عمق بخشیدن به تصویر و مات کردن پس زمینه را در تصاویر تجربه کرد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال