ساعت هوشمند HTC One اردیبهشت سال آینده از راه خواهد رسید

باز هم یک شایعه جدید در مورد ساعت هوشمند HTC و خبر تاخیر دوباره‌ی این محصول، این شرکت تایوانی را به صدر اخبار آورد. مدت زمان بسیار زیادیست که شایعاتی در مورد ساعت هوشمند بعدی این شرکت در حال انتشار است و ما انتظار داشتیم که بتوانیم این محصول جدید را در کنگره‌ جهانی موبایل […]

باز هم یک شایعه جدید در مورد ساعت هوشمند HTC و خبر تاخیر دوباره‌ی این محصول، این شرکت تایوانی را به صدر اخبار آورد. مدت زمان بسیار زیادیست که شایعاتی در مورد ساعت هوشمند بعدی این شرکت در حال انتشار است و ما انتظار داشتیم که بتوانیم این محصول جدید را در کنگره‌ جهانی موبایل 2016 ملاقات کنیم، اما حالا شایعه‌ای جدید منتشر شده که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند اردیبهشت ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دسامبر سال 2015 بود که اطلاعاتی از طریق حساب کاربری “evleaks” در تویئتر که به انتشار اخبار و شایعاتی که معمولا به حقیقت تبدیل می‌شوند شهرت زیادی دارد، منتشر شد که نشان می‌داد این ساعت هوشمند در همین روزها و ماه فوریه معرفی میشد، اما حالا خبری جدید از سوی همین منبع منتشر شده که نشان می‌دهد اج‌تی‌سی ساعت هوشمند خود را در ماه آوریل (اردیبهشت)، وارد می‌کند.

در کنار تمامی این شایعات، باز هم شرکت HTC در سکوت کامل به سر برده و علاوه بر اینکه هیچ اطلاعاتی را در مورد وجود و یا چگونگی این محصول منتشر نمی‌کند، حتی نسبت به شایعات نیز واکنشی نشان نداده و به کار خود ادامه می‌دهد.

اولین شایعات در مورد ساعت هوشمند HTC در سال 2013 منتشر شده بود و اطلاعاتی که از آن زمان تا کنون در مورد این محصول در اختیار داریم، این است که این ساعت اندرویدی، صفحه‌نمایشی دایره‌ای شکل با رزولوشن 360×360 داشته و اسم رمز آن نیز Halfbeak می‌باشد. البته باید اشاره کنیم که اخباری که این روزها منتشر می‌شوند، نام این ساعت هوشمند را “HTC One Smartwatch” بیان می‌کنند که البته انتخاب این نام نیز چندان دور از تصور نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال