گوشی‌هوشمند وان X9 اچ‌تی‌سی یک بار دیگر در مقابل دوربین قد علم کرده است؛ تصاویری جدید

تنها چند روز از انتشار تصاویری منتسب به گوشی‌هوشمند وان X9 اچ‌تی‌سی نمی‌گذرد و حالا تصاویر جدید دیگری از این گوشی تایوانی تبار منتشر شده است که در آن اسپیکرهای BoomSound، بدنه فلزی و درگاه سیم‌کارت که برای بازشدن نیاز به سنجاق ندارد و محل قرارگیری دوربین اصلی گوشی که مانند نکسوس 6P طراحی شده، […]

تنها چند روز از انتشار تصاویری منتسب به گوشی‌هوشمند وان X9 اچ‌تی‌سی نمی‌گذرد و حالا تصاویر جدید دیگری از این گوشی تایوانی تبار منتشر شده است که در آن اسپیکرهای BoomSound، بدنه فلزی و درگاه سیم‌کارت که برای بازشدن نیاز به سنجاق ندارد و محل قرارگیری دوربین اصلی گوشی که مانند نکسوس 6P طراحی شده، به خوبی قابل رؤیت است.

این گوشی‌هوشمند که انتظار می‌رود در اوایل سال آینده میلادی رسماً رونمایی شود، از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، چیپست مدیاتک 6795 با پردازنده هشت‌ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی IMG G6200 برخوردار خواهد بود. همچنین این گوشی در دو نسخه به بازار خواهد آمد که اولی از حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند بوده و دومی نیز دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی این گوشی از سیستم تثبیت‌کننده نوری تصاویر استفاده می‌کند و دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی آن با فناوری اولتراپیکسل اچ‌تی‌سی قادر خواهد بود تا تصاویر سلفی را حتی در شرایط نوری نامساعد و تاریک نیز ثبت کند. در نهایت یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی موردنیاز تمام بخش‌های سخت‌افزاری محصول جدید اچ‌تی‌سی را تأمین خواهد کرد.

اگر این مشخصات صحت داشته باشند، می‌توان ادعا کرد که اچ‌تی‌سی به شکایات کاربران مبنی بر باتری ضعیف 2150 میلی‌آمپرساعتی در گوشی وان A9 گوش فرا داده و اشتباه خود را دیگر در گوشی‌هوشمند وان X9 تکرار نخواهد کرد.

این تصاویر جدید را ذیلا می‌توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال