اچ‌تی‌سی پرچمدار بعدی خود را با اندروید 6.1 و رابط کاربری سنس 8 عرضه خواهد کرد

شاید اچ‌تی‌سی در گزارش‌های مالی اخیر خود شاهد پیشرفت سوددهی باشد اما هنوز هم اطلاعات زیادی از پرچم‌دار بعدی این شرکت منتشر نشده و سخت است بتوانیم در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی صحبت کنیم. شایعات منتشر شده حاکی از این بودند که پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی HTC O2 نام خواهد گرفت؛ اما گزارش‌های جدید […]

شاید اچ‌تی‌سی در گزارش‌های مالی اخیر خود شاهد پیشرفت سوددهی باشد اما هنوز هم اطلاعات زیادی از پرچم‌دار بعدی این شرکت منتشر نشده و سخت است بتوانیم در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی صحبت کنیم. شایعات منتشر شده حاکی از این بودند که پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی HTC O2 نام خواهد گرفت؛ اما گزارش‌های جدید منتشر شده نام عجیب‌تری را برای پرچم‌دار بعدی این شرکت برگزیده‌اند. بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی HTC Perfume نام خواهد گرفت. البته هنوز نمی‌توان این نام را به ضرس قاطع برای این گوشی انتخاب کرد چراکه Perfume می‌تواند تنها نام رمز اچ‌تی‌سی برای پرچم‌دار خود باشد.

حال اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را با اندروید 6.1 و رابط کاربری سنس 8 عرضه کند. این دو هنوز به طور رسمی منتشر نشده‌اند اما به احتمال زیاد تا زمان معرفی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی می‌توانیم شاهد رابط کاربری سنس 8 هم باشیم. نکته‌ی جالب در مورد این شایعه آن است که گوگل به تازگی اندروید 6 مارشمالو را منتشر کرده و بعید است به این زودی‌ها شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدتر اندروید مارشمالو باشیم. شاید تنها زمانی که گوگل برای معرفی اندروید 6.1 برنامه‌ریزی کرده باشد تیرماه سال آینده باشد که رویداد O/I گوگل در آن زمان برگزار خواهد شد. پس می‌توان نتیجه گیری کرد که تا نیمه‌ی دوم سال آینده نباید منتظر پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی باشیم.

اگر بخواهیم نگاهی به شایعات قبلی منتشر شده از مشخصات فنی HTC O2 یا همان HTC Perfume بیندازیم به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440×2560 برخواهیم خورد. چیپست اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، سنسور 20.7 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو از دیگر مشخصات فاش شده در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی است. تمامی مشخصات فاش شده از این گوشی می‌تواند در حد یک یرچم‌دار سال 2016 باشد؛ پس نباید از مشخصات فنی منتشر شده در مورد این گوشی تعجب کرد. احتمالا اچ‌تی‌سی در این گوشی از اسپیکرهای معروف خود نیز استفاده خواهد کرد و حسگر اثر انگشت را نیز در آن‌ها قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال