شرکت HTC مشغول کار بر روی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام Ocean است

در چند روز گذشته، تصویری از یک گوشی جدید اچ‎تی‎سی در محیط آنلاین منتشر شد است. در آن زمان، اشاره شد بود که گوشی مورد نظر در آن تصویر تنها یک گوشی مفهومی است که دستپخت ذهن یکی از طراحان اچ‎تی‎سی به شمار می‎رود و ممکن است هرگز به حقیقت نپیوندد. گرچه به نظر این […]

در چند روز گذشته، تصویری از یک گوشی جدید اچ‎تی‎سی در محیط آنلاین منتشر شد است. در آن زمان، اشاره شد بود که گوشی مورد نظر در آن تصویر تنها یک گوشی مفهومی است که دستپخت ذهن یکی از طراحان اچ‎تی‎سی به شمار می‎رود و ممکن است هرگز به حقیقت نپیوندد. گرچه به نظر این تفکر تغییر کرده است. کاربر معروف توئیتر @LlabTooFeR که با برنامه‎های این شرکت تایوانی بسیار آشنا است اشاره داشت که واقعا اچ‎تی‎سی در حال کار بر روی ساخت این گوشی است.

این توئیت به صورت آشکاری این قضیه را اعلام نکرده است، ولی به نظر حداقل سه مدل از این گوشی جدید، تحت نام “Ocean”، وجود دارد شامل HTC Ocean Master، Ocean Note، Ocean Smart. هنوز مشخص نیست که Ocean نام جدیدی برای محصول جدیدی از گوشی‎های هوشمند اچ‎تی‎سی است یا باید انتظار سری گوشی‎های جدیدی نظیر سری “دیزایر” این شرکت را داشته باشیم یا این‎که این نام تنها اسمی است که به عنوان کد رمزی و داخل شرکت اچ‎تی‎سی استفاده می‎شود.

ما از تفاوت بین این سه مدل مطمئن نیستیم، ولی ظاهرا آن‎ها دارای سخت‎افزار متفاوتی خواهند بود. هم‎چنین خبری در رابطه با زمان رونمایی از این گوشی‎ها وجود ندارد، ولی اچ‎تی‎سی در حال حاضر مشغول ساخت گوشی‎های Pixel و Pixel XL گوگل است، بنابراین نباید به زودی انتظار خبر جدیدی را از سوی این شرکت داشته باشیم.

گرچه دی‎ماه شاهد برگزاری نمایشگاه CES خواهیم بود و اغلب اوقات در آن زمان گوشی‎های هوشمند جدیدی معرفی می‎شود. اگر این قضیه رخ ندهد نمایشگاه MWV در بهمن‎ماه برگزار می‎شود و احتمالا مکان دیگری برای معرفی محصولات جدید اچ‎تی‎سی خواهد بود، در هر صورت به این اخبار باید به دیده‎ی شک نگریست و امیدواریم که خبرهای موثق بیشتری به زودی بشنویم.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال