تایید شد: اچ‌تی‌سی روی پرچم‌داران سال آینده خود کار می‌کند

گوشی‌های اچ‌تی‌سی به دلیل اینکه از نظر ظاهری قابل مقایسه با سایر پرچمداران نیستند، تاحدودی کمتر به فروش می‌رسند، حتی گوشی اچ‌تی‌سی 10 که روی آن زیاد کار شده بود نیز پس از چند ماه عرضه در بازار ایالات متحده، فروش آن متوقف شد. کاهش فروش گوشی‌های اچ‌تی‌سی چندین سال است که ادامه دارد و بعید به […]

گوشی‌های اچ‌تی‌سی به دلیل اینکه از نظر ظاهری قابل مقایسه با سایر پرچمداران نیستند، تاحدودی کمتر به فروش می‌رسند، حتی گوشی اچ‌تی‌سی 10 که روی آن زیاد کار شده بود نیز پس از چند ماه عرضه در بازار ایالات متحده، فروش آن متوقف شد. کاهش فروش گوشی‌های اچ‌تی‌سی چندین سال است که ادامه دارد و بعید به نظر می رسد که این شرکت دیگر گوشی پرچمدار جدیدی تولید کند.

اما جالب این است امروز Jeff Gordon، مدیر ارشد روابط عمومی اچ‌تی‌سی، از تولید پرچمداران سال آینده اچ‌تی‌سی خبر داد و گفت: «اچ‌تی‌سی تسلیم نشده است و در واقع سخت بر روی پرچمداران سال آینده خود کار می‌کند.»

به این نکته توجه کنید که گفته شده “پرچمداران”؛ نه “پرچمدار”! یعنی اچ‌تی‌سی قصد دارد امسال نه تنها یک بلکه دو پرچمدار جدید عرضه کند.

با اینکه اچ‌تی‌سی اخیرا بسیارساکت بوده اما شایعاتی در مورد مشخصات گوشی جدید این شرکت، موسوم به HTC Ocean به گوش رسیده است. طبق این گفته ها، اچ‌تی‌سی Ocean از پردازنده‌ای مشابه پردازنده اچ‌تی‌سی 10 برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی Ocean طراحی مشابهی نسبت به اچ‌تی‌سی 10 داشته باشد اما با چند ترفند نوآورانه همراه خواهد بود: یک قسمت از گوشی برای کنترل لمسی صدای گوشی و انجام دیگر فعالیت‌ها اختصاص داده شده است. علاوه بر این شامل چندین ویژگی جدید دیگر نظیر رابط کاربری گوشی، همراه با دستیار گوگل و دوربین دوگانه در یک کارت نیز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال