گوشی HTC U Play عضو کوچک خانواده Ocean با نمایشگر 5.2 اینچی خواهد بود

اچ‌تی‌سی با رویدادی که قرار است در تاریخ 23 دی ماه برگزار کند از گوشی‌های‌هوشمند جدید خود موسوم به HTC U Ultra و HTC U Play رونمایی می‌کند. ظاهرا گوشی HTC U Play فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری خواهد بود و به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد شد. این گوشی نام رمز Alpine را به خود گرفته است. گوشی دوم […]

اچ‌تی‌سی با رویدادی که قرار است در تاریخ 23 دی ماه برگزار کند از گوشی‌های‌هوشمند جدید خود موسوم به HTC U Ultra و HTC U Play رونمایی می‌کند. ظاهرا گوشی HTC U Play فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری خواهد بود و به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد شد. این گوشی نام رمز Alpine را به خود گرفته است.

گوشی دوم شرکت اچ‌تی‌سی با نمایشگری 6 اینچی روانه بازار خواهد شد و احتمالا این گوشی نیز فاقد درگاه 3.55 میلی‌متری صدا خواهد بود. گوشی مورد اشاره هم نام رمز Ocean را یدک می‌کشد.

سری جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی که با نام رمز Ocean قرار است پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده معرفی شوند به احتمال فراوان دارای دوربین‌های بسیار قدرت‌مندی خواهد بود. مدت زمان زیادی تا معرفی این دو گوشی باقی نمانده و به نظر می‌رسد اکثر مشخصه‌های فنی‌آن‌ها طی چند روز آینده فاش شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال