شایعه: اچ‌تی‌سی خود را برای تولید 3 گوشی هوشمند در سه ماه آینده آماده می‌کند

حدود سه ماه پیش خبری عجیب در مورد کانسپت جدید اچ‌تی‌سی تحت عنوان اقیانوس (Ocean Consept) منتشر شد. خبری که حکایت از سری گوشی‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی با طراحی بدون دکمه و ظریف داشتند. براساس این خبر، سه گوشی جدید اچ‌تی‌سی با کدهای Ocean Master،Ocean Note و Ocean Smart در حال تولید هستند که یکی از این سه […]

حدود سه ماه پیش خبری عجیب در مورد کانسپت جدید اچ‌تی‌سی تحت عنوان اقیانوس (Ocean Consept) منتشر شد. خبری که حکایت از سری گوشی‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی با طراحی بدون دکمه و ظریف داشتند. براساس این خبر، سه گوشی جدید اچ‌تی‌سی با کدهای Ocean Master،Ocean Note و Ocean Smart در حال تولید هستند که یکی از این سه گوشی، پرچم‌دار سال آینده‌ی چشم‌بادامی‌های تایوان خواهد بود.

حالا خبر جدیدی در وب‌سایت چینی Eprice منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی اول سال 2017 از این سه گوشی‌هوشمند رونمایی می‌کند. براساس این شایعه، در ابتدا گوشی‌هوشمند Ocean Note کمتر از دو هفته‌ی دیگر معرفی می‌شود. حال این که دو گوشی دیگر نیز قرار است همزمان با این گوشی رونمایی شوند هنوز مشخص نیست. درهر صورت، علاوه بر سه گوشی نام برده، اچ‌تی‌سی گوشی‌هوشمند جدید خود را موسوم به HTC X10 نیز در دست تولید دارد و قرار است طی روزهای آینده از آن رونمایی کند.

چند روز پیش نیز اچ‌تی‌سی تیزر عجیبی را با قرار دادن حرف U منتشر کرد که حکایت از معرفی محصولات جدید این شرکت در تاریخ 22 دی ماه داشت. فعلا مشخص نیست که در این تاریخ چه محصولاتی از سوی این شرکت معرفی می‌شود اما قطعا طرفداران شرکت اچ‌تی‌سی از عرضه‌ی گوشی‌های متعدد و نوآورانه‌ی این شرکت استقبال بسیار زیادی را به عمل می‌آورند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال