اچ‌تی‌سی به‌روزسانی‌های امنیتی ماهانه را برای One A9 عرضه خواهد کرد

روز گذشته شرکت اچ‌تی‌سی به صورت اعلام کرد که بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه‌ی خود را برای گوشی‌هوشمند One A9 عرضه خواهد نمود. در آخرین بروزرسانی که اخیرا نیز منتشر شده، علاوه بر برطرف شدن مشکلات امنیتی، مصرف باتری و عملکرد دوربین دستگاه نیز بهتر شده است. زمانی که این گوشی‌هوشمند رسما معرفی شده بود، سازندگان از […]

روز گذشته شرکت اچ‌تی‌سی به صورت اعلام کرد که بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه‌ی خود را برای گوشی‌هوشمند One A9 عرضه خواهد نمود. در آخرین بروزرسانی که اخیرا نیز منتشر شده، علاوه بر برطرف شدن مشکلات امنیتی، مصرف باتری و عملکرد دوربین دستگاه نیز بهتر شده است.

زمانی که این گوشی‌هوشمند رسما معرفی شده بود، سازندگان از عرضه‌ی نسخه‌ای آنلاک‌شده از این گوشی را برای مردم کشور آمریکا معرفی و اعلام کردند که ظرف مدت 15 روز پس از عرضه‌ی عمومی اندروید 6.0 مارشمالو، بروزرسانی آن برای One A9 نیز عرضه می‌شود. حالا علاوه بر این بروزرسانی، چندین آپدیت دیگر نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

البته تا این لحظه تنها مردم کشور آمریکا موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند و مردم سایر مناطق جهان همچون اروپا، هنوز موفق به دریافت آن نشده‌اند. به دنبال این موضوع نیز آقای Mo Versi، مدیر فروش محصولات اچ‌تی‌سی در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر اعلام کرده که آپدیت امنیتی این گوشی به زودی نیز در اختیار مردم کشورهای اروپایی نیز قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال