HTC RE یک دوربین خاص با سنسور 16 مگاپیکسل، فیلمبرداری فول اچ دی و حالت اسلوموشن

اولین دوربین اکشن اچ تی سی، طراحی منحصربه فرد و عجیبی دارد که شاید در نگاه اول هر کسی را مجذوب خود کند. این دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی اش میتواند در حالت فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند و در حالت اسلوموشن نیز فیلم اچ دی […]

اولین دوربین اکشن اچ تی سی، طراحی منحصربه فرد و عجیبی دارد که شاید در نگاه اول هر کسی را مجذوب خود کند.

این دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی اش میتواند در حالت فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند و در حالت اسلوموشن نیز فیلم اچ دی 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه بگیرد.

البته باید اشاره کرد این دوربین دیجیتال فاقد نمایشگر بوده و برای دیدن تصویر در حال فیلمبرداری یا عکس ها، با یک تلفن هوشمند یا تبلت از طریق بلوتوث 4.0 یا وای فای، سینک میشود.

باتری 820 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز برای 1 ساعت و 40 دقیقه فیلم برداری فول اچ دی یا ثبت 1200 عکس 16 مگاپیکسلی کافی خواهد بود که بنظر رقم خوبی می آیند.

از دیگر مشخصات بارز HTC RE نیز میتوان به زاویه دید بسیار باز 143 درجه، ضد آب بودن با کسب استاندارد IPx8 (با نصب درپوش پایینی)، حافظه داخلی 8 گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت و وسایل جانبی موجود در بسته بنده آن اشاره کرد که برای شرایط مختلف، این دوربین زیبا را کاربردی تر میکند.

این دوربین بزودی و با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد و با توجه به نظرات میتوان گفت که از همین حالا به خاطر تمام ویژگی های جالب و قیمت پایینش، طرفداران زیادی را خواهد داشت.

htc-re-2

htc-re-3

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال