اچ‌تی‌سی در سال 2016 امید زیادی به بازارهای آفریقا و خاورمیانه دارد

اچ‌تی‌سی در سال 2015 فروش چندان خوبی نداشته است؛ اما این تولیدکننده گوشی هوشمند تایوانی امسال امیدوار است که به وضعیت قبلی بازگردد، به ویژه زمانی که بازارهای در حال توسعه مورد توجه هستند. همان‌طور که Nikitas Glykas، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای این شرکت به تازگی به گلف نیوز اظهار کرد که اچ‌تی‌سی انتظار […]

اچ‌تی‌سی در سال 2015 فروش چندان خوبی نداشته است؛ اما این تولیدکننده گوشی هوشمند تایوانی امسال امیدوار است که به وضعیت قبلی بازگردد، به ویژه زمانی که بازارهای در حال توسعه مورد توجه هستند. همان‌طور که Nikitas Glykas، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای این شرکت به تازگی به گلف نیوز اظهار کرد که اچ‌تی‌سی انتظار دارد تا پایان امسال بیش از دو میلیون از گوشی‌های هوشمند خود را در این منطقه به فروش برساند.

Glykas ادعا می‌کند که این هدف به راحتی قابل دسترس است زیرا در حال حاضر این برند در کشورهایی نظیر امارات متحده عربی، مصر، و عربستان سعودی رشد زیادی داشته است اما باید توجه داشت که آیا این روند مثبت منجر به فروش 30 درصد بیشتر در مقایسه با فروش سال 2015 این شرکت خواهد شد.

دو علت باعث شده که Glykas این چنین مثبت پیش‌بینی کند، هر دو این علت‌ها ریشه در گوشی‌های هوشمند جدید دارند که قرار است در هفته‌های آینده در خاورمیانه و آفریقا عرضه شوند. طبیعتا این دو گوشی هوشمند همان HTC Desire Pro و HTC Desire 10 Lifestyle است که به تازگی رونمایی شده است. تولیدکننده لوازم الکترونیکی تایوانی انتظار دارد که این دو گوشی میان‌رده موفقیت بزرگی در بازارهای در حال توسعه باشد که در آفریقا و خاورمیانه فراوان بوده و به همین دلیل Glykas به این راحتی پیش‌بینی می‌کند که در سال 2016 در بخش فروش منطقه‌ای رکورد خواهند داشت.

اچ‌تی‌سی دیزایر 10 لایف‌استایل دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 720 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 400 کوالکام، پردازنده گرافیکی 306 آدرنو، حافظه رم 2گیگابایت/ 3 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت/ 32 گیگابایت است. اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو نیز دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی 5.5 اینچی، پردازنده Helio P10 مدیاتک، پردازنده گرافیکی Mali-T860، حافظه رم 3 گیگابایت/ 4 گیگابایت، و حافظه داخلی 32 گیگابایت/ 64 گیگابایت است. هر دو این گوشی‌ها دارای قاب پلاستیکی با لبه‌های فلزی هستند. قیمت آن‌ها نیز در خاورمیانه و آفریقا بین 270 دلار و 380 دلار خواهد بود. اچ‌تی‌سی دیزایر 10 لایف‌استایل دیروز اول ماه اکتبر عرضه شد در حالیکه اچ‌تی‌سی دیزایر پرو انتظار می‌رود در اواسط ماه نوامبر عرضه شود.

علی‌رغم امیدواری‌هایی که نسبت به آخرین گوشی‌های میان‌رده اچ‌تی‌سی وجود دارد، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای اچ‌تی‌سی اعتراف کرد که مدیریت با فروش پرچمدار اچ‌تی‌سی 10 تا حدودی ناامیدکننده است. زیرا فروش اچ‌تی‌سی 10 قطعا می‌توانست بهتر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال