گزارشات مالی HTC از افزایش درآمد 4 درصدی در ماه آگوست خبر می‌هند

اچ‌تی‌سی گزارش مالی خود را برای ماه آگوست منتشر کرد که یک نگاه اجمالی از عملکرد این شرکت ارائه می‌‌دهد. درآمد این ماه نسبت به ماه گذشته 4 درصد افزایش یافته و به 209.94 میلیون دلار رسیده است. با این حال، این میزان در مقایسه با همان ماه در سال گذشته 4.5 درصد کاهش پیدا […]

اچ‌تی‌سی گزارش مالی خود را برای ماه آگوست منتشر کرد که یک نگاه اجمالی از عملکرد این شرکت ارائه می‌‌دهد. درآمد این ماه نسبت به ماه گذشته 4 درصد افزایش یافته و به 209.94 میلیون دلار رسیده است. با این حال، این میزان در مقایسه با همان ماه در سال گذشته 4.5 درصد کاهش پیدا کرده است.

کل فروش اچ‌تی‌سی در هشت ماه اول سال 2016 به 1.49 میلیارد دلار رسیده بود که به طور قابل توجهی از مقدار 1.19 میلیارد دلاری همین دوره از سال 2015 کاهش یافته است. گوشی هوشمند HTC 10 پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ماه‌های اخیر بوده اما قطعا از سوی رقبای خود یعنی سامسونگ و اپل فشارهایی را متحمل شده است.

شرکت اچ‌تی‌سی با این هدف که تمام انرژی خود را صرف یک محصول خاص نکند، به محصولات خود تنوع بخشیده و به تولید محصولات مرتبط با واقعیت مجازی (VR) و اخیرا تناسب اندام پرداخته است. جدیدترین محصولات این شرکت دستبند هوشمند تناسب اندام و بند سنجش ضربان قلب است.

دستبند تناسب اندام به قیمت 190 دلار و بند سنجش ضربان قلب به قیمت 80 دلار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال