شایعه: اچ‌تی‌سی در کنار گوشی HTC 10 از یک گوشی دیزایر میان‌رده نیز رونمایی خواهد کرد

همگی می‌دانیم که تنها 8 روز دیگر تا معرفی جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی باقی مانده و این گوشی‌هوشمند نیز HTC 10 نام دارد. تاریخ معرفی رسمی این گوشی مشخص ، عکس‌های بسیاری به وفور از آن فاش و تقریبا مشخصات فنی آن بر همگان معلوم شده است. تقریبا اکثر ما به قدری سرگرم خبرهای مربوط به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی […]

همگی می‌دانیم که تنها 8 روز دیگر تا معرفی جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی باقی مانده و این گوشی‌هوشمند نیز HTC 10 نام دارد. تاریخ معرفی رسمی این گوشی مشخص ، عکس‌های بسیاری به وفور از آن فاش و تقریبا مشخصات فنی آن بر همگان معلوم شده است. تقریبا اکثر ما به قدری سرگرم خبرهای مربوط به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی شدیم که فراموش کردیم این شرکت تایوانی ممکن است گوشی دیگری را نیز در رویداد اختصاصی خود معرفی کند. جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده حکایت از این موضوع دارد که اچ‌تی‌سی ممکن است نسخه‌ی دیگری از این گوشی را با چیپست اسنپ‌دراگون 652 منتشر کند.

شاید این خبر کمی عجیب به نظر برسد اما توسعه‌دهنده‌ی رام‌های اندروید موسوم به LlabTooFeR بر این عقیده است که اچ‌تی‌سی علاوه بر معرفی پرچم‌داری جدید، گوشی جدیدی را نیز از سری دیزایر با رمز A56 در دست تولید دارد و آن را معرفی می‌کند. این گوشی در دو نسخه‌ی تک سیم‌کارت و دو‌ سیم‌کارته عرضه خواهد شد.

گوشی‌های دیزایر اچ‌تی‌سی معمولا مدل‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. مدل‌هایی ارزان قیمت با مشخصات فنی معمولی تا مدل‌هایی قدرت‌مند که در حد پرچم‌دار می‌توانند ظاهر شوند. فعلا اطلاعات بیشتری از گوشی دیزایر بعدی اچ‌تی‌سی منتشر نشده اما اگر قرار به معرفی یک گوشی جدید باشد باید گفت که احتمالا شاهد عرضه‌ی گوشی دیزایر با مشخصات فنی قدرت‌مندی خواهیم بود. شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال سه گوشی دیزایر جدید را معرفی کرد که با قیمت‌ها و مشخصات فنی کاملا متفاوتی وارد بازار شدند. حال باید چند روز دیگر صبر کرد و دید آیا نسخه‌ی اسنپ‌دراگون 650 اچ‌تی‌سی 10 همین گوشی است یا علاوه‌برآن شاهد گوشی دیگری از اچ‌تی‌سی خواهیم بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال