معرفی ساعت‌هوشمند اچ‌تی‌سی یک‌بار دیگر به تعویق افتاد؛ آیا اصلا این ساعت عرضه خواهد شد؟

” هنگامی که اچ‌تی‌سی ساعت‌هوشمند خود را معرفی کند، ما این صنعت را به اوج خود خواهیم رساند ” این گفته را مدیرعامل این شرکت تایوانی در بهمن‌ماه سال گذشته بیان کرد؛ اما خبری که امروز منتشر شده خلاف این گفته را اثبات می‌کند. اینکه ساعت‌هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی بتواند صنعت ساعت‌های‌هوشمند را به اوج خود برساند و […]

” هنگامی که اچ‌تی‌سی ساعت‌هوشمند خود را معرفی کند، ما این صنعت را به اوج خود خواهیم رساند ” این گفته را مدیرعامل این شرکت تایوانی در بهمن‌ماه سال گذشته بیان کرد؛ اما خبری که امروز منتشر شده خلاف این گفته را اثبات می‌کند. اینکه ساعت‌هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی بتواند صنعت ساعت‌های‌هوشمند را به اوج خود برساند و انقلابی را در این صعنت به وجود آورد بحثی جداگانه است؛ اما فعلا این شرکت درگیر مشکلات زیادی برای اعلام زمانی دقیق جهت معرفی ساعت‌هوشمند خود است.

باوجود اینکه هر سال تکنولوژی شاهد تغییر و تحولاتی گسترده است، از سال 2013 شایعاتی منتشر شدند که اچ‌تی‌سی به زودی از اولین ساعت‌هوشمند خود رونمایی می‌کند؛ این شایعات تا امسال، یعنی سه سال پس از منتشر شدن اولین شایعات، ادامه داشته و گفته می‌شد این ساعت HTC One نام خواهد گرفت و قرار بود ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شود.

حساب کاربری evleaks در توئیتر که شایعات مربوط به این ساعت را منتشر می‌کرد، حالا براین باور است که بار دیگر معرفی ساعت‌هوشمند اچ‌تی‌سی به تعویق افتاده و پاییز امسال، زمان رسمی معرفی ساعت‌هوشمند این شرکت تایوانی‌تبار خواهد بود.

شاید نتوان علل زیادی را برای چنین تاخیری پیدا کرد؛ اما ممکن است اچ‌تی‌سی به دنبال عرضه‌ی دومین نسخه از سیستم‌عامل Android Wear باشد و یا نکسوس‌هایی که قرار است این شرکت برای گوگل بسازد، مشکلاتی را در معرفی و عرضه‌ی ساعت‌هوشمند به وجود آورده است. فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و اچ‌تی‌سی نیز در این مورد مطلبی را منتشر نکرده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال