ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی از نیمه دوم فروردین‌ سال آینده به بازار خواهد آمد

دستبند سلامتی اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از برنامه‌های اچ‌تی‌سی برای معرفی گجت‌های سلامتی سال گذشته تحت عنوان اچ‌تی‌سی Grip معرفی شد. حال به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی بار دیگر به دنبال معرفی یک گجت پوشیدنی دیگر باشد که احتمالا شاهد معرفی ساعت‌هوشمند جدید این شرکت خواهیم بود. فاش کننده‌ی معروف evleaks در آخرین توئیت خود اعلام کرده که اچ‌تی‌سی […]

دستبند سلامتی اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از برنامه‌های اچ‌تی‌سی برای معرفی گجت‌های سلامتی سال گذشته تحت عنوان اچ‌تی‌سی Grip معرفی شد. حال به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی بار دیگر به دنبال معرفی یک گجت پوشیدنی دیگر باشد که احتمالا شاهد معرفی ساعت‌هوشمند جدید این شرکت خواهیم بود.

فاش کننده‌ی معروف evleaks در آخرین توئیت خود اعلام کرده که اچ‌تی‌سی قصد دارد در نیمه‌ی دوم فروردین سال آینده ساعت‌هوشمند جدیدی را معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید اطلاعاتی که این فاش کننده منتشر می‌کند تاحدود بسیار زیادی دقیق است و کمتر موردی پیش آمده که شاهد منتشر شدن اطلاعات اشتباه توسط evleaks باشیم. متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد ساعت‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی هنوز به بیرون درز نشده اما می‌توان انتظار داشت که اچ‌تی‌سی ساعت‌هوشمند خود را با طراحی بیضی شکل وارد بازار کند.

اکثر سازندگان ساعت‌های‌هوشمند به جز سامسونگ و Pebble پلتفرم انتخابی خود را اندروید ویئر می‌دانند؛ حال باید منتظر ماند و دید آیا اچ‌تی‌سی نیز به سراغ اندروید ویئر خواهد رفت یا شاهد پلتفرم جدیدی از این شرکت تایوانی تبار خواهیم بود؟ اگر قرار بر این باشد که اچ‌تی‌سی نیمه‌ی دوم فروردین ماه این ساعت را وارد بازار کند پس چه زمانی قصد دارد از این ساعت رونمایی کند؟

همان‌طور که می‌بینید سوالات بسیار زیادی بی‌پاسخ مانده‌اند.؛‌ اچ‌تی‌سی سال گذشته و در رویداد بارسلون از دستبند سلامتی خود رونمایی کرد پس می‌توان این انتظار را داشت که این بار نیز در همین رویداد شاهد معرفی ساعت هوشمند این شرکت باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال