اچ‌تی‌سی 2 گوشی دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف‌استایل را هفته آینده رونمایی خواهد کرد

اچ‌تی‌سی که 30ام شهریورماه رویدادی را برای معرفی محصولات جدید خود در نظر گرفته، به تازگی تیزر جدیدی را از گوشی‌هوشمند خود منتشر کرده هرچند مشخصات آن در این گوشی فاش نشد. اچ‌تی‌سی در این تیزر تنها به این نکته اشاره داشت که گوشی مورد نظر در مراسم این شرکت تایوانی و در تاریخ 30ام شهریور […]

اچ‌تی‌سی که 30ام شهریورماه رویدادی را برای معرفی محصولات جدید خود در نظر گرفته، به تازگی تیزر جدیدی را از گوشی‌هوشمند خود منتشر کرده هرچند مشخصات آن در این گوشی فاش نشد. اچ‌تی‌سی در این تیزر تنها به این نکته اشاره داشت که گوشی مورد نظر در مراسم این شرکت تایوانی و در تاریخ 30ام شهریور ماه معرفی می‌شود.

شایعاتی که پیرامون گوشی‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی منتشر شدند حکایت از این موضوع داشتند که تایوانی‌ها برای این رویداد دو گوشی‌هوشمند دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف‌استایل را معرفی خواهند کرد. حال امروز شایعه‌ی جدیدی از خبرگزاری EDN چین منتشر شده که شایعات گذشته پیرامون این دو گوشی را تایید می‌کند.

درابتدا نگاهی به گوشی دیزایر 10 پرو که مدل بالارده‌ی خانواده‌‌ی دیزایر اچ‌تی‌سی است می‌اندازیم. براساس شایعات، دیزایر 10 پرو به چیپست اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت رم به همراه فضای داخلی 32 گیگابایتی مجهز می‌شود. گوشی مورد بحث دارای نمایشگری 5.1 اینچی خواهد بود که از رزولوشن Quad HD پشتیبانی می‌کند. تایوانی‌ها برای دوربین اصلی این گوشی سنسوری 12 مگاپیکسلی را هم در نظر گرفته‌اند.

برادر بزرگ‌تر این گوشی، دیزایر 10 پرو لایف‌استایل نام خواهد گرفت. این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی را با خود یدک می‌کشد اما رزولوشن آن به 720p کاهش یافته است. قلب تپنده‌ی این گوشی را چیپست اسنپ‌دراگون 400 به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی تشکیل خواهند داد.

این نکته را هم فراموش نکنید که هر دو گوشی،‌ اولین گوشی از سری دیزایر اچ‌تی‌سی خواهند بود که به سنسور اثر انگشت مجهز می‌شوند. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این دو مطرح نیست و بهتر است برای قیمت و زمان عرضه‌ی آن تا رویداد شرکت اچ‌تی‌سی صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال