[CES 2016] معرفی سه گجت سلامتی توسط HTC و Under Armor

اگر اولین محصول سلامتی یکی از شرکت‌هایی که منتظر عرضه‌ی آن هستید تاخیر بخورد، چه خواهید کرد؟ شاید در این زمان عرضه‌ی دو گجت دیگر همراه با این وسیله، بتواند ریسک‌پذیرترین کاری باشد که یک شرکت انجام می‌دهد چرا که هنوز شرایط بازار را با عرضه‌ی اولین محصول خود نسنجیده است. همین موضوع باعث شده تا […]

اگر اولین محصول سلامتی یکی از شرکت‌هایی که منتظر عرضه‌ی آن هستید تاخیر بخورد، چه خواهید کرد؟ شاید در این زمان عرضه‌ی دو گجت دیگر همراه با این وسیله، بتواند ریسک‌پذیرترین کاری باشد که یک شرکت انجام می‌دهد چرا که هنوز شرایط بازار را با عرضه‌ی اولین محصول خود نسنجیده است. همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های HTC و Under Armor، سه محصول گجت سلامتی را در نمایشگاه CES 2016 معرفی نمایند.

در قلب این محصولات، ترازویی هوشمند قرار دارد که همراه با آن نیز می‌توان دست‌بندی مخصوص برای کنترل ضربان قلب و یک دست‌بند هوشمند ورزشی نیز اشاره داشت. سازندگان می‌گویند که تمامی نیازهای کاربران می‌تواند در این وسیله که مجموعا UA HealthBox نام دارد، خلاصه شود. اچ‌تی‌سی نیز امیدوار است بتواند نبض بازار محصولات ورزشی و سلامتی را با عرضه‌ی این محصولات در دست بگیرد.

شاید اگر کمی در این محصولات جدید دقیق شوید، بتوانید برخی از اِلِمان‌هایی طراحی دست‌بند هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی که پیشتر با نام HTC Grip عرضه شده بود را در دست‌بند هوشمند جدید UA Band نیز مشاهده کنید. تنها کاری که انجام داده‌اند، اقتباس گرفتن از این دست‌بند هوشمند بوده و البته تمام تلاش خود را نیز داشته‌اند تا شکل سنتی دست‌بندی اچ‌تی‌سی را تکرار نکنند. همچنان لامپ LED نیز در همان جای همیشگی قرار گرفته اما هنگامی که کاربران هیچ استفاده‌ای از این دست‌بند هوشمند نداشته باشند، این لامپ خاموش خواهد بود. این دست‌بند قادر است بسیاری از فعالیت‌های روزانه شما همچون ورزش‌ها، کارهای عادی و حتی خواب شما را نیز کنترل نماید. اگر بخواهید که از ضربان قلب خود و عملکرد آن نیز باخبر شوید، باید سراغ دیگر گجت این دو شرکت بروید؛ UA Heart Rate.

150925-HTC_UA_CF15792_layers_NOBG-copy-601x383

البته کمی عجیب به نظر می‌رسد که خود دست‌بند هوشمند UA Band نمی‌تواند ضربان قلب را نیز کنترل نماید چرا که این سه محصول به صورت جداگانه نیز به فروش نخواهند رسید. شاید بتوان اینگونه گفت که هنوز هم برخی از ورزشکاران هستند که می‌خواهند از میزان ضربان قلب خود مطلع شوند اما نیازی به دیگر اطلاعاتی که دست‌بندهای هوشمند در اختیار آنان قرار می‌دهد، ندارند.

150925-HTC_UA_CF15705_RED-680x312

اما  UA Scale، دیگر محصولیست که جمع گجت‌های سلامتی HTC و UA را در کنار یکدیگر داغ می‌کند. پیشتر چنین چیزی را در ماه دسامبر دیده بودیم و تقریبا مطمئن بودیم که قرار است وسیله‌ای با این شکل و طراحی عرضه گردد. این ترازوی هوشمند نیز همانند دیگر محصولات مشابه بازار، تنها وزن شما را اندازه نخواهد گرفت بلکه تکنولوژی‌های پیشرفته موجود در آن نیز می‌تواند مواردی همچون درصد چربی بدن را نیز اندازه‌‌گیری نماید.

این ترازوی هوشمند می‌تواند تا اطلاعات 8 کاربر را به صورت همزمان ذخیره کرده و آنها را با اپلیکیشن موبایل UA Record یکپارچه نماید تا تحلیل و بررسی اطلاعات کاری آسان باشد.

150925-HTC_UA_CF15852_layers_NOBG-383x383

البته تنها اطلاعات مربوط به ترازوی هوشمند UA Scale نخواهد بود که می‌توان از آن در اپلیکیشن UA Record استفاده کرد، بلکه اطلاعات دیگر گجت‌ها نیز برای این اپلیکیشن ارسال خواهد شد. همچنین این اپلیکیشن مخصوص به گوشی‌های شرکت HTC نبوده و با تمامی گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگاری است. این اپلیکیشن می‌تواند با بررسی و کنار هم قرار دادن اطلاعات مربوط به تمامی گجت‌ها، نمودی روشن از وضعیت کاربران و سلامتی آنها و البته این روند را پیش روی آنها قرار دهد.

بر خلاف دست‌بند هوشمند HTC Grip، سازندگان زمانی مشخص برای عرضه‌ی UA HealthBox را اعلام کرده و قصد دارند این محصولات را به صورت یکجا، از تاریخ 2 بهمن و با قیمت 400 دلار وارد بازار نمایند. البته این محصولات در مرحله‌ی اول تنها از وب‌سایت شرکت‌های HTC و Under Armor قابل خرید است و تا پایان سه ماهه‌ی اول نیز به دیگر خرده‌فروشان اینترنتی اضافه خواهد شد.

K4A5379-613x383

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال