تیزر تبلیغاتی جدید گوشی‌هوشمند HTC 10 ادعای عمر شارژ عالی آن را دارد

تنها سه روز تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی بیشتر باقی نمانده که این شرکت تایوانی هنوز هم تیزرهای جدیدی را در مورد گوشی جدید خود منتشر می‌کند. تاکنون تیزرهای منتشر شده اچ‌تی‌سی 10 به خوبی توانسته‌اند کاربران را به وجد آورند و باید امیدوار باشیم که کاربران هم بتوانند جواب خود را با عرضه‌ی […]

تنها سه روز تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی بیشتر باقی نمانده که این شرکت تایوانی هنوز هم تیزرهای جدیدی را در مورد گوشی جدید خود منتشر می‌کند. تاکنون تیزرهای منتشر شده اچ‌تی‌سی 10 به خوبی توانسته‌اند کاربران را به وجد آورند و باید امیدوار باشیم که کاربران هم بتوانند جواب خود را با عرضه‌ی گوشی دریافت کنند. درواقع اچ‌تی‌سی با منتشر کردن تیزرهای فراوان کار بسیار سختی را در عملی کردن آن‌ها خواهد داشت. دوربین عالی و کیفیت صدای فوق‌العاده همگی از جمله ویژگی‌های عنوان شده در تیزرهای منتشر شده‌ی این شرکت تایوانی هستند که باید منتظر بمانیم و ببینم آیا با معرفی این گوشی شاهد وجود چنین ویژگی‌هایی در آن‌ خواهیم بود یا خیر؟

تیزر جدید منتشر شده در مورد گوشی اچ‌تی‌سی 10 نشان می‌دهد که کارکنان این شرکت ساعت‌های طولانی در حال کار بر روی گوشی هستند تا گوشی شما نیز بتواند ساعت‌های طولانی را بدون شارژ کردن روشن بماند. درواقع اچ‌تی‌سی با این تیزر خواسته عمر شارژ عالی این گوشی را به شما نشان دهد.

براساس مشخصات فاش شده‌ی اچ‌تی‌سی 10، این گوشی از باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود؛ این بدان معناست که مقایسه‌ی عمر شارژ باتری اچ‌تی‌سی 10 با گلکسی اس 7 بسیار کار ساده و البته جذابی می‌شود چرا که پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز دقیقا از همین ظرفیت باتری بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات فاش شده‌ی اچ‌تی‌سی 10 می‌توان به نمایشگری 5.1 یا 5.2 اینچی با رزولوشن QHd، چیپست اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. اچ‌تی‌سی از سنسورهای 12 مگاپیکسلی UltraPixel در این گوشی استفاده می‌کند و برای دوربین جلوی آن نیز  سنسوری 5 مگاپیکسلی با لرزشگیر دیجیتالی دست به کار خواهد برد؛ بنابراین این گوشی می‌تواند به اولین گوشی تبدیل شود که دوربین جلوی آن از قابلیت لرزشگیر دیجیتالی دست بهره‌مند خواهد بود. حسگر اثر انگشت هم تعبیه شده و اندروید 6 نیز بر روی این گوشی نصب خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال