اچ‌تی‌سی از باترفلای 3 رونمایی کرد؛ چیپست اسنپ‌دراگون 810 به‌همراه دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی

اچ‌تی‌سی از گوشی‌هوشمند باترفلای 3 به‌منظور جبران عدم موفقیت پرچم‌دار پیشینش، باترفلای 2 رونمایی کرد. محصول جدید اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 5.2 اینچی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 810 و یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا تا 2 ترابایت برخوردار است. این در حالی است که تاکنون کارت حافظه میکرو‌اس‌دی بیش […]

اچ‌تی‌سی از گوشی‌هوشمند باترفلای 3 به‌منظور جبران عدم موفقیت پرچم‌دار پیشینش، باترفلای 2 رونمایی کرد.

محصول جدید اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 5.2 اینچی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 810 و یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا تا 2 ترابایت برخوردار است. این در حالی است که تاکنون کارت حافظه میکرو‌اس‌دی بیش از 200 گیگابایت تولید نشده است.

دوربین اصلی باترفلای 3، مجهز به سنسوری 20.2 مگاپیکسلی است و برای گرفتن تصاویر با عمق میدان بالا، از یک سنسور ثانویه استفاده می‌کند. از سوی دیگر دوربین اصلی این دستگاه از قابلیت دیگری موسوم به Duo setup بهره‌مند است که حالات خلاقانه‌ای را برای عکاسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لنز این دوربین توسط شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود، بیشینه گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2 داشته، مجهز به فلاش دوگانه ال‌ای‌دی بوده و می‌توان با آن ویدئوهایی را با کیفیت 4K ضبط کرد.

butterfly 3

دوربین سلفی این گوشی‌هوشمند 13 مگاپیکسلی بوده و مجهز به حسگر BSI است. بیشینه گشادگی دیافراگم این دوربین سلفی، f/2.0 است که از سرعت بیشتری برخوردار بوده و همچنین می‌تواند ویدئوها را با کیفیت 1080 پیکسل ضبط کند.

اچ‌تی‌سی برای باترفلای 3، ابعادی برابر با 150.99 در 72.99 در 9.99 میلی‌متر در نظر گرفته که می‌توان با رند کردن این اعداد از آن به‌عنوان گوشی هوشمندی با ابعاد 151 در 73 در 10 میلی‌متر یاد کرد. وزن این دستگاه چیزی در حدود 161 گرم است و از یک باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد. گفته شده این گوشی گواهینامه IP57 دارد که بر اساس آن باترفلای 3 ضد آب بوده و در برابر گردوخاک از مقاومت کافی برخوردار است.

جدیدترین باترفلای اچ‌تی‌سی اندروید نسخه 5 آب‌نبات‌چوبی را به همراه نسخه 7 رابط کاربری سنس اچ‌‌تی‌سی اجرا خواهد کرد و قرار است با قیمتی در حدود 600 دلار، 28 مهرماه در تایوان عرضه شود.

در مورد قیمت و تاریخ عرضه جهانی آن هنوز جزئیاتی در اختیار نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال