اچ‌تی‌سی از دیزایر 10 خود در بیستم شهریورماه رونمایی خواهد کرد

شرکت اچ‌تی‌سی این روزها چشم به خبرهای مربوط به معرفی محصولات جدید در رویداد IFA 2016 برلین دوخته است. از طرفی این کمپانی قصد دارد بدانید که در مراسم رسمی آینده خود، محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد. در واقع در روز‌های آینده می‌توانید این محصولات و دستگاه‌های جدید  را ببینید. بر اساس تیزر منتشر […]

شرکت اچ‌تی‌سی این روزها چشم به خبرهای مربوط به معرفی محصولات جدید در رویداد IFA 2016 برلین دوخته است. از طرفی این کمپانی قصد دارد بدانید که در مراسم رسمی آینده خود، محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد. در واقع در روز‌های آینده می‌توانید این محصولات و دستگاه‌های جدید  را ببینید. بر اساس تیزر منتشر شده از سوی این شرکت در صفحه رسمی توییتر خود، لنوو در تاریخ بیستم ماه سپتامبر (مصادف با 30ام شهریور ماه) طی مراسم رسمی خود از محصولات جدیدش رونمایی به عمل خواهد آورد.

البته مسلما هم اینک بسیار کنجکاو هستید تا بدانید این شرکت در آینده چه محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد. در این زمینه باید گفت که احتمالا گوشی هوشمند دیزایر 10 یکی از این موارد باشد. البته لازم به ذکر است که بر اساس اسناد موجود احتمال دارد در این مراسم شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید دیگر نیز باشیم. دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف استایل از این جمله خواهند بود.

بر اساس خبرها و تصاویر منتشر شده در روزهای گذشته، دو گوشی که در انتها به آنها اشاره شد به احتمال بسیار زیاد از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به یکدیگر داشته باشند. در حقیقت نسخه پرو، مدل حرفه‌ای‌تر نسبت به لایف استایل به حساب خواهد آمد. هر چند هر دو گوشی باز هم در سطح میان رده خواهند بود. البته این موضوع را در مقایسه با گوشی سطح بالای اچ‌تی‌سی 10 این شرکت گفتیم.

دیزایر 10 لایف استایل از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت اچ‌دی به همراه دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 400 کوالکام به همراه دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض یا سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض (در نسخه‌ای دیگر) برخوردار خواهد بود. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده کرده و از طرفی آخرین نسخه از رابط کاربری Sense این شرکت نیز در این گوشی هوشمند به چشم خواهد خورد. بلندگوهای BoomSound Hi-Fi Edition به همراه تکنولوژی صوتی 24 بیتی و یک جفت از هدفون‌های earbuds کیفیت بالای این شرکت نیز جزئی دیگر از این گوشی هوشمند خواهند بود.

هنوز هیچ اطلاعات خاصی از نسخه پرو منتشر نشده است. اما در هر صورت مطمئن هستیم که نسخه پرو دارای مشخصات فنی بسیار بهتر و مناسب‌تری خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال