HTC One M9 در جدیدترین بنچمارک‌ها بیش از حد داغ می‌کند

چیپست کوالکام اسنپدراگون 810 ممکن است در بعضی از قسمت‌ها نسبت به اسنپدراگون 801 خنک‌تر باشد اما به نظر می‌رسد این چپیست مشکل داغی بیش از حد داشته باشد. طبق جدیدترین بنچمارک‌ها چیپست روی یک اسنپدارگون 810 که بر روی HTC One M9 قرار گرفته این مشکل را در خود می‌بیند.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 810 ممکن است در بعضی از قسمت‌ها نسبت به اسنپدراگون 801 خنک‌تر باشد، اما به نظر می‌رسد این چپیست مشکل داغی بیش از حد داشته باشد. طبق جدیدترین بنچمارک‌ها چیپست روی یک اسنپدارگون 810 که بر روی HTC One M9 قرار گرفته این مشکل را در خود می‌بیند.

یک وبسایت هلندی نتایج تست بنچمارک GFXBench را بر روی سایت خود قرار داده و میزان درجه حرارت گوشی را در هنگام تست با بقیه‌ی گوشی‌ها از جمله HTC One M8 مقایسه کرده است.

اما مدیر بخش آنلاین شرکت اچ تی سی Jeff Gordon در جدیدترین اقدام، توئیتی را منتشر کرده که در آن به تمام نشدن نرم افزار گوشی اشاره کرده است. وی هرگونه بنچمارک منتشر شده از پرچمدار جدید اچ تی سی را غیر معتبر و بی اساس خواند.

همانطور که در عکس بالا هم مشاهده می‌کنید، اچ تی سی وان M9 گرمایی حدود 55 درجه سانتیگراد را از خود منتشر کرده که به گفته‌ی سایت هلندی گرفتن آن در دست در این درجه از گرما مشکل می‌شود. گلکسی نوت 4 از این نظر از بقیه بهتر عمل کرده و با 37.8 درجه سانتیگراد خنک‌ترین گوشی موجود می‌باشد.

نکته‌ی جالب در مورد بنچمارک‌های گرفته شده از M9 این است که این گوشی فقط با بنچمارک GFXBench به همچین درجه‌ای رسیده و در هنگام اجرای بازی‌های سه بعدی نظیر Asphalt 8 یا Assassin’s Creed دمای گوشی حداکثر به 42 درجه سانتیگراد رسیده است. البته همین دمای 42 درجه‌ای نیز نسبت به رقیبان خود که کمتر از 38 درجه بوده باز هم نتیجه‌ای ضعیف می‌باشد.

بنچمارکی که از M9 گرفته شده بر طبق گفته‌ی Jeff Gordon نرم افزار گوشی کامل نیست و باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا اچ تی سی قبل از عرضه نرم افزار گوشی را کامل می‌کند یا بعد از عرضه و با آپدیت‌های بعدی این مشکل داغ کردن بیش از حد را رفع خواهد کرد. به هر حال این آمار نشان داد که شایعات گذشته مبنی بر داغی بیش از حد چیپست کوالکام تا حدودی واقعیت داشته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال