درز مشخصات اچ‌تی‌سی وان X9؛ پردازنده 8 هسته‌ای، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی

گوشی هوشمند One X9 شرکت اچ‌تی‌سی که به تازگی شایعات و خبرهای بسیار زیادی در چند روز اخیر در مورد آن منتشر شده است، این‌بار اطلاعات مربوط به مشخصات فنی آن در وب‌سایت نظارتی و تعیین مجوز چینی سازمان TENAA به نمایش در آمده و تعدادی از اطلاعات مشخصات کلیدی آن در این صفحه درز پیدا […]

گوشی هوشمند One X9 شرکت اچ‌تی‌سی که به تازگی شایعات و خبرهای بسیار زیادی در چند روز اخیر در مورد آن منتشر شده است، این‌بار اطلاعات مربوط به مشخصات فنی آن در وب‌سایت نظارتی و تعیین مجوز چینی سازمان TENAA به نمایش در آمده و تعدادی از اطلاعات مشخصات کلیدی آن در این صفحه درز پیدا کرد.

gsmarena_001

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این وب‌سایت، گوشی مزبور از یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز به همراه یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1920 × 1080 پیکسل از نوع IPS LCD، میزان حافظه RAM دو گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت بهره‌مند خواهد بود. البته این میزان از حافظه توسط کارت حافظه جانبی تا میزان یک ترابایت قابل افزایش خواهد بود. میزان ظرفیت باتری این گوشی برابر 3000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد.

وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی در بخش دوربین اصلی از یک حسگر 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره برده و دقت دوربین سلفی آن نیز برابر 5 مگاپیکسل است. ابعاد دقیق این گوشی معادل 153.2×75.9×7.99 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز برابر 174 گرم خواهد بود. از طرفی نسخه 5.0.2 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود. ویژگی‌های ارتباطی نظیر Bluetooth, USB, GPS, GSM, TD-SCDMA, TD-LTE, 4G LTE FDD و WCDMA از دیگر موارد قابل مشاهده در این وب‌سایت بود. این گوشی در نسخه رنگی نقره‌ای-خاکستری به بازارهای فروش عرضه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال