افزایش 27 درصدی درآمد اچ‌تی‌سی در سه ماهه دوم میلادی؛ ضرردهی ادامه دارد

شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی گزارشات مربوط به آمار مالی خود را منتشر کرد که در این لیست در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی، این کمپانی به دلیل فروش گوشی هوشمند پرچمدار خود، اچ‌تی‌سی 10 به همراه هدست واقعیت مجازی Vive VR توانسته است سود 27 درصدی را در مقایسه با سه ماهه اول از آن […]

شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی گزارشات مربوط به آمار مالی خود را منتشر کرد که در این لیست در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی، این کمپانی به دلیل فروش گوشی هوشمند پرچمدار خود، اچ‌تی‌سی 10 به همراه هدست واقعیت مجازی Vive VR توانسته است سود 27 درصدی را در مقایسه با سه ماهه اول از آن خود نماید. این درآمد در طی این سه ماه برابر با 598.4 میلیون دلار بوده که سود ناخالص آن برابر 11.4 درصد است.

اما جالب است دانید که بر اساس هزینه‌های خود شرکت، این کمپانی در نهایت به میزان 132.9 میلیون دلار در حال ضرردهی است. گرچه این شرکت زمین‌های خود در شهر تاویوآن در تایوان را فروخته است مبلغ 31 میلیون دلار را از این راه کسب کرده است.

در هر صورت شرکت اچ‌تی‌سی انتظار دارد فروش گوشی پرچمدار اچ‌تی‌سی 10 ادامه داشته باشد. علاوه بر آن به منظور دسترسی به فروش بیشتر این کمپانی قصد دارد هدست واقعیت مجازی خود را از راه منطقه‌ای نیز به فروش برساند تا بتواند از این راه مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال