اچ‌تی‌سی بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه را برای محصولات خود منتشر نخواهد کرد

با وجود اینکه حدوداً دو ماه از عرضه به‌روزرسانی امنیتی ماهانه شرکت‌هایی نظیر گوگل، سامسونگ و ال‌جی برای دستگاه‌های اندرویدی خود می‌گذرد، اچ‌تی‌سی چنین عنوان داشته است که در این خصوص نمی‌تواند وعده‌ای غیرواقعی به کاربرانش بدهد. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید در توییتی که اواخر هفته گذشته جانسون مکنزی، مدیر شرکت اچ‌تی‌سی […]

با وجود اینکه حدوداً دو ماه از عرضه به‌روزرسانی امنیتی ماهانه شرکت‌هایی نظیر گوگل، سامسونگ و ال‌جی برای دستگاه‌های اندرویدی خود می‌گذرد، اچ‌تی‌سی چنین عنوان داشته است که در این خصوص نمی‌تواند وعده‌ای غیرواقعی به کاربرانش بدهد.

htc tweet

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید در توییتی که اواخر هفته گذشته جانسون مکنزی، مدیر شرکت اچ‌تی‌سی در آمریکا منتشر نموده است، بیان کرده که اگرچه این شرکت تایوانی در تلاش برای عرضه به‌روزرسانی‌های منظم است اما تعهد ارائه یک آپدیت در هر ماه امکان‌پذیر نیست.

بد نیست بدانید که این وعده از طرف گوگل، سامسونگ و ال‌جی به دنبال به وجود آمدن یک آسیب‌پذیری اندروید با عنوان Stagefright، که نسخه‌های 2.2 و بالاتر این سیستم عامل را تحت تاثیر قرار می‌داد، شکل گرفت. گفته شده که اخیراً نیز یک آسیب‌پذیری جدید Stagefright نیز کشف شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال