سرویس جدید تعویض گوشی‌های HTC با نام Uh-oh

گزارشات راه اندازی یک سرویس جدید توسط شذکت بزرگ و سرشناس اچ‌تی‌سی را حکایت می‌کنند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد خدماتی را با نام “Uh-oh” برای تعویض گوشی‌های آسیب دیده ارائه کند. غول تایوانی این سرویس خود را در قالب گارانتی یک ساله تعویض، روی اسمارت‌فون‌هایش عرضه خواهد کرد و برخلاف گذشته […]

گزارشات راه اندازی یک سرویس جدید توسط شذکت بزرگ و سرشناس اچ‌تی‌سی را حکایت می‌کنند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد خدماتی را با نام “Uh-oh” برای تعویض گوشی‌های آسیب دیده ارائه کند.

غول تایوانی این سرویس خود را در قالب گارانتی یک ساله تعویض، روی اسمارت‌فون‌هایش عرضه خواهد کرد و برخلاف گذشته که گارانتی این شرکت تنها شکسته شدن شیشه را قبول می‌کرد، این بار آسیب‌های ناشی از آب‌خوردگی گوشی را هم تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

همچنین نمایندگان فروش اچ‌تی‌سی در سال اول گارانتی، مشکلات بوجود آمده برای وایرلس گوشی‌ها را نیز برطرف کرده و جزئی از گارانتی برخواهند شمرد.

بر اساس این گزارش احتمالا اچ‌تی‌سی یک گوشی 100 دلاری از سری One را برای حفظ مشتریان در مدت سرویس دهی، در اختیار آنان قرارخواهد داد.

هنوز مشخص نیست که کدام دسته از گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی با سرویس “Uh-oh” پشتیبانی خواهند شد، ولی آنچه که مشخص گردیده، این است که پرچمدار جدید این شرکت یعنی One M9 از این سرویس بهره خواهد برد.

مسلم است که اجرای این برنامه و مزایای آن، در آینده کمپانی اچ‌تی‌سی را در جدول فروش گوشی‌های هوشمند به درجات بالاتری خواهد رساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال