اچ‌تی‌سی 28 مهرماه از یک گوشی‌هوشمند جدید با اندروید 6 مارشمالو رونمایی خواهد کرد

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی قرار است تا 28 مهرماه، گوشی هوشمندی را مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو رونمایی کند. گفته‌شده این رونمایی طی یک مراسم آنلاین و در ساعت 12 ظهر انجام خواهد شد. نام و مشخصات این گوشی‌هوشمند به‌صورت دقیق عنوان نشده ولی انتظار می‌رود، دستگاه فوق‌الذکر همان اچ‌تی‌سی وان A9 باشد که همان‌طور که […]

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی قرار است تا 28 مهرماه، گوشی هوشمندی را مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو رونمایی کند. گفته‌شده این رونمایی طی یک مراسم آنلاین و در ساعت 12 ظهر انجام خواهد شد.

نام و مشخصات این گوشی‌هوشمند به‌صورت دقیق عنوان نشده ولی انتظار می‌رود، دستگاه فوق‌الذکر همان اچ‌تی‌سی وان A9 باشد که همان‌طور که مستحضر هستید، از طراحی فلزی آیفون مانندی به همراه سخت‌افزاری میان رده بهره‌مند خواهد بود.

بر اساس شایعاتی که پیش از این در مورد وان A9 منتشر شده است، این گوشی‌هوشمند که قرار است در 6 رنگ مختلف به بازار عرضه شود، از یک چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 617، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه سنسوری 13 مگاپیکسلی داشته که مجهز به تثبیت‌کننده تصویر نوری خواهد بود و از سوی دیگر دوربین سلفی آن، سنسوری 4 مگاپیکسلی بوده که از تکنولوژی اولترا پیکسل اچ‌تی‌سی استفاده می‌کند. ظاهراً صفحه‌نمایش وان A9، از نوع امولد و 5 اینچی خواهد بود که رزولوشن 1080 پیکسلی را به ارمغان خواهد آورد.

همان‌طور که عنوان شد این مراسم به صورت مجازی برگزار شده و سایت اچ‌تی‌سی آن را به صورت آنلاین در این آدرس پوشش خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال