پروژه تولید ساعت‌های هوشمند HTC متوقف شده است

شایعات مبنی بر تولید ساعت‌هوشمند توسط شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی از سال 2015 شروع شد تا این که چند روز پیش این شایعات قوت گرفتند و بر این عقیده بودند که اچ‌تی‌سی با همکاری با شرکت Under Armour به زودی ساعت‌هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. پس از آن تا به امروز خبر جدیدی در مورد […]

شایعات مبنی بر تولید ساعت‌هوشمند توسط شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی از سال 2015 شروع شد تا این که چند روز پیش این شایعات قوت گرفتند و بر این عقیده بودند که اچ‌تی‌سی با همکاری با شرکت Under Armour به زودی ساعت‌هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. پس از آن تا به امروز خبر جدیدی در مورد ساعت‌هوشمند اچ‌تی‌سی شنیده نشده و به نظر می‌رسد این مسئله برای ساعتی که قرار است خیلی زود معرفی شود کمی عجیب باشد.

به نظر می‌رسد توضیح خیلی ساده‌ای برای عدم انتشار خبر جدید در مورد ساعت‌هوشمند اچ‌تی‌سی وجود داشته باشد. گویا اچ‌تی‌سی فعلا قصد ندارد وارد رقابت ساعت‌ها یا مچ‌بندهای هوشمند شود این عرصه را، حوزه‌ای مناسب برای رقابت نمی‌بیند به طوری که مدیرعامل این شرکت رسما بیان کرد که آن‌ها فعلا قصد تولید چنین محصولی را ندارند.

این روزها حتی شرکتی به بزرگی اپل نیز در عرصه‌ی ساعت‌های‌هوشمند دوران خوبی را سپری نمی‌کند. اچ‌تی‌سی که در بخش گوشی‌های‌هوشمند نیز با کاهش فروش مواجه شده قصد ندارد در عرصه‌ای جدید وارد رقابت شود؛ رقابتی که ممکن است در نهایت منجر به شکست این شرکت تبدیل شود و طبیعتا باز هم با کاهش درآمد رو‌به‌رو خواهد شد.

به‌هر‌حال در این آشفته‌بازار ساعت‌های‌هوشمند، هنوز هم شرکت‌هایی هستند که به فکر عرضه‌ی محصولات جدید خود در این حوزه باشند. از جمله این شرکت‌ها ال‌جی است که با همکاری با گوگل قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون از دو ساعت‌هوشمند جدید رونمایی کند و هوآوی نیز به احتمال زیاد نسل دوم ساعت‌هوشمند خود معرفی را خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال