تصاویر مربوط به ساعت هوشمند HTC لو رفت

شرکت اچ‎تی‎سی سال‎ها است که برنامه‎هایی برای ساخت یک ساعت‎هوشمند دارد، ولی به نظر در نهایت شاهد به حقیقت پیوستن برنامه‎های این شرکت هستیم. یکی از کاربران شبکه‎‎ اجتماعی چینی Weibo پستی را منتشر کرده و در آن تصاویری مربوط به ساعتی به اسم “Halfbeak” را گذاشته است، ساعت‎هوشمندی با سیستم‎عامل اندروید ویِر که اخیرا […]

شرکت اچ‎تی‎سی سال‎ها است که برنامه‎هایی برای ساخت یک ساعت‎هوشمند دارد، ولی به نظر در نهایت شاهد به حقیقت پیوستن برنامه‎های این شرکت هستیم. یکی از کاربران شبکه‎‎ اجتماعی چینی Weibo پستی را منتشر کرده و در آن تصاویری مربوط به ساعتی به اسم “Halfbeak” را گذاشته است، ساعت‎هوشمندی با سیستم‎عامل اندروید ویِر که اخیرا موضوعات شایعات مختلف بوده است به نحوی که قبلا گفته بودیم احتمال رونمایی از آن در خردادماه وجود دارد، تاریخی که به حقیقت نپیوست. همان‎طور که ممکن است از علامت برند Under Armour بر روی این ساعت پی ببرید، با محصولی در رابطه با سلامت روبرو هستیم، یعنی این ساعت مجهز به یک سنسور ضربان قلب، یک بند لاستیکی و طراحی مخصوص ورزشکاران خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا اچ‎تی‎سی اصلا در بخش نرم‎افزاری Halfbeak دخالتی می‎کند یا خیر. گرچه گزارش‎های قبلی اشاره به استفاده از یک نمایشگر دایره‎ای شکل با دقت 360 در 360 پیکسل داشتند که شما در تصویر زیر می‎توانید به خوبی مشاهده کنید. ولی سوال بزرگ دیگری که مطرح می‎شود زمان عرضه‎ی این ساعت‎هوشمند خواهد بود، گرچه منتشر کننده‎ی این تصویر ادعا می‎کند که مدل دقیقی که ما این‎جا مشاهده می‎کنیم پروژه‎ای بوده که شروع آن آغاز شده است. البته باید مسیر رو به جلویی که اچ‎تی‎سی با چنین مچ‎بند سلامتی در پیش خواهد گرفت را تصور کرد. امور مالی این شرکت در وضعیت خوبی هم‎چنان قرار ندارند، و یک ساعت‎هوشمند می‎تواند اعتبار این شرکت را در بین مشتریان زنده کند، مشتریانی که در حال حاضر به خرید یک گوشی با برند اچ‎تی‎سی علاقه‎ای نشان نمی‎دهند.

ساعت هوشمند Halfbeak

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال