اچ تی سی وان M9 پلاس معرفی نشد!

اگر شما هم از جمله کاربرانی بودید که امید داشتید رئیس بخش آمریکای اچ تی سی Jason Mackenzie از اچ تی سی وان M9 پلاس رونمایی کند، باید بگوییم که این اتفاق رخ نداده. وی در رویداد خبری خود از سرویس جدید اچ تی سی به نام Uh-oh رونمایی کرد و همین خبر را برای یک روز کافی دانست! البته این بدان معنا نیست که فبلت 5.5 اینچی اچ تی سی هرگز وارد بازار نمی‌شود. Mackenzie به این فبلت اشاره‌های ریزی را داشت ولی او بیان کرد بدون شک نسخه‌ی Google Play از اچ تی سی وان M9 را شاهد نخواهیم بود.

اگر شما هم از جمله کاربرانی بودید که امید داشتید رئیس بخش آمریکای اچ تی سی  Jason Mackenzie از اچ تی سی وان M9 پلاس رونمایی کند، باید بگوییم که این اتفاق رخ نداده. وی در رویداد خبری خود از سرویس جدید اچ تی سی به نام Uh-oh رونمایی کرد و همین خبر را برای یک روز کافی دانست! البته این بدان معنا نیست که فبلت 5.5 اینچی اچ تی سی هرگز وارد بازار نمی‌شود. Mackenzie به این فبلت اشاره‌های ریزی داشت ولی او بیان کرد بدون شک نباید منتظر نسخه‌ی Google Play از اچ تی سی وان M9 باشیم.

او دقایقی بعد از معرفی سرویس Uh-Oh اچ تی سی، سیاست‌های متفاوت این شرکت را نسبت به رقیب خود اعلام کرد. البته وی نام رقیب مورد نظر را به زبان نیاورد اما منظور او را همه می‌فهمند! منظور وی از رقیب همان شرکت همسایه‌ی اچ تی سی سامسونگ است. او اشاره کرد که این شرکت قصد حذف کردن درگاه حافظه‌ی جانبی را ندارد کاری که سامسونگ با گلکسی اس 6 و اس 6 ادج انجام داد. او همچنین افزایش 10 درصدی ظرفیت باتری M9 را نسبت به M8 به رخ سامسونگ کشید چرا که سامسونگ در پرچمدار جدید خود ظرفیت باتری S6 را کاهش داده. از آن جایی که اچ تی سی به علت مشکلات متعدد در باتری گوشی خود همیشه مورد انتقاد بوده؛ صحبت‌های مدیر عامل بخش آمریکای اچ تی سی کمی طعنه آمیر می‌باشد.

به نظر شما اچ تی سی چه سیاست‌هایی را در پیش می‌گیرد؟‌ آیا آن‌ها می‌توانند در صنعت موبایل از سامسونگ جلو زده و خود را به عنوان غول اول اندروید معرفی کنند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال