هدست واقعیت ترکیبی اچ تی سی در نمایشگاه CES2023 رونمایی خواهد شد

اچ‌تی‌سی قصد دارد به زودی یک هدست واقعیت افزوده و مجازی پرچمدار رونمایی کند و احتمالاً این مراسم در رویداد CES2023 انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت HTC اکنون روی یک هدست واقعیت مجازی کار می کند. البته جزئیات زیادی در مورد آن وجود ندارد. با این حال می […]

اچ‌تی‌سی قصد دارد به زودی یک هدست واقعیت افزوده و مجازی پرچمدار رونمایی کند و احتمالاً این مراسم در رویداد CES2023 انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت HTC اکنون روی یک هدست واقعیت مجازی کار می کند. البته جزئیات زیادی در مورد آن وجود ندارد. با این حال می دانیم که محصول این شرکت یک دستگاه کوچک خواهد بود که قابلیت های واقعیت افزوده و مجازی را به کاربر ارائه می کند.

این شرکت دربیانیه خود از رونمایی این هدست در رویداد نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی سال آینده در تاریخ ۱۵ دی ماه خبر داد. طبق گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری ورج تصویری که این شرکت منتشر کرده است نشان می دهد

محصول جدید اچ تی سی شبیه به یک عینک همراه با دوربین هایی در جلو و کناره ها خواهد بود. هدف از ساخت این هدست استفاده از آن در بخش هایی مانند بازی و سرگرمی، ورزش و یا حتی تولید محتوا یا تجارت است. باتری هدست اچ تی سی عمر دو ساعت دارد و کنترلرهای آن تا ۶ درجه آزادی داشته و از قابلیت ردیابی دست نیز پشتیبانی می کند.

دوربین های جلوی این هدست می تواند تصویری رنگی از نمای روبروی کاربر ارائه کند که از قابلیت های اصلی آن محسوب میشود. البته این قابلیت اکنون مراحل آزمایشی را طی می کند و مسئول اچ تی سی در این مورد اعلام کرد این شرکت در حال همکاری با توسعه دهندگان است و ویژگی های اصلی این قابلیت پس از عرضه رسمی مشخص خواهد شد.

به دلیل استفاده از حسگر تشخیص عمق در این هدست ردیابی دقیق تر و نقشه برداری بهتری از محیط اطراف ارائه خواهد کرد. به گفته اچ تی سی این هدست نسب به دستگاههای مشابه بازار با ویژگی مشابه قادر است دامنه پویای بهتری ارائه کند و با توجه به ترکیب واقعیت افزوده و مجازی می تواند با کوئست پرو متا رقابت کند.