اولین تلویزیون بی سیم جهان در نمایشگاه CES2023 رونمایی شد

در نمایشگاه CES2023 امسال شاهد یک دستگاه تلویزیون کاملا بی سیم هستیم که براحتی می تواند به دیوار متصل شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ لوازم خانگی اخیرا یک تلویزیون بی سیم توسعه داده است که دارای دوربین 4k و وای فای 6E است. سازنده این تلویزیون شرکت Displace است که […]

در نمایشگاه CES2023 امسال شاهد یک دستگاه تلویزیون کاملا بی سیم هستیم که براحتی می تواند به دیوار متصل شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ لوازم خانگی اخیرا یک تلویزیون بی سیم توسعه داده است که دارای دوربین 4k و وای فای 6E است. سازنده این تلویزیون شرکت Displace است که در زمینه ساخت لوازم سرگرمی خانگی فعالیت می کند.

نخستین تلویزیون بی سیم جهان دارای باتری اختصاصی قابل تعویض است. این شرکت می گوید در تلویزیون های ساخته شده از فناوری خلا حلقه فعال استفاده شده است که باعث میشود تلویزیون ها قابل حمل بوده و بدون نیاز به نصب، به هر سطحی بچسبند.

انرژی مصرفی این تلویزیون از طریق چند باتری قابل شارژ و قابل تعویض تامین میشود. این باتری ها با مصرف روزانه ۶ ساعت می توانند تا یک ماه مورد استفاده قرار بگیرند.

فناوری خلا حلقه فعال امکان نصب دستگاه روی دیوار با یک فشار جزئی را فراهم می کند. همچنین قابلیت تشخیص چهره و بینایی رایانه ای نیز در این تلویزیون قرار داده شده است تا زمانیکه کاربر از یک مکان به مکان دیگر در حال جابجایی است محتوای در حال پخش نیز بین دو دستگاه جابجا شود. البته با کمک سوییچ موجود در بالای دستگاه و با هدف حفظ حریم شخصی می توان این ویژگی را غیرفعال کرد.