معرفی شارژرهای ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در نمایشگاه CES2023

شرکت بلکین یک شارژر جدید معرفی کرده که ۷۵ درصد آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این شرکت در جریان نمایشگاه CES2023 اعلام کرد شارژرهای محبوب این شرکت دوستدار محیط زیست بوده و از پلاستیک بازیافتی ایجاد شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلکین در نمایشگاه امسال از تغییرات ایجاد […]

شرکت بلکین یک شارژر جدید معرفی کرده که ۷۵ درصد آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این شرکت در جریان نمایشگاه CES2023 اعلام کرد شارژرهای محبوب این شرکت دوستدار محیط زیست بوده و از پلاستیک بازیافتی ایجاد شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلکین در نمایشگاه امسال از تغییرات ایجاد شده روی شارژرهای خود خبر داد. این شرکت پس از دو سال بررسی بالاخره توانست در شارژرهای محبوب خود تا ۷۵ درصد از پلاستیک بازیافتی استفاده کند.

کمپانی بلکین که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مصرفی فعالیت دارد، در نمایشگاه CES2023 امسال اعلام کرد در ساخت محصولات مرتبط با موبایل مانند شارژرهای دیواری، پاور بانک ها و شارژرهای خودرو از متریال جدیدی استفاده کرده است که از ۷۵ درصد پلاستیک بازیافتی تشکیل شده است. این تغییرات که اساس آن از امسال آغاز میشود می تواند از انتشار حدود ۷ هزار تن کربن جلوگیری کند.

این شرکت به عمد از پلاستیک های بازیافتی برای ساخت استفاده کرده است. زیرا قصد داشت تا این پلاستیک ها را دوباره در چرخه مصرف زنده کند و از وابستگی خود به پلاستیک های بکر بکاهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال