Huawei تلفن هوشمند نسخه Ascend P7 Arsenal را عرضه می کند

در اوایل سال جاری، Huawei یک همکاری جهانی جدیدی را با باشگاه برجسته فوتبال انگلستان آرسنال آغاز کرده  و  پیشنهادات منحصر به فرد، محتوا و حضور نام تجاری را به طرفداران آرسنال وعده داده است. ظاهرا این همکاری شامل گوشی های هوشمند با  مارک های ویژه می باشد. Huawei فقط یک نوع جدید از پرچمدار Ascend […]

در اوایل سال جاری، Huawei یک همکاری جهانی جدیدی را با باشگاه برجسته فوتبال انگلستان آرسنال آغاز کرده  و  پیشنهادات منحصر به فرد، محتوا و حضور نام تجاری را به طرفداران آرسنال وعده داده است. ظاهرا این همکاری شامل گوشی های هوشمند با  مارک های ویژه می باشد. Huawei فقط یک نوع جدید از پرچمدار Ascend P7 خود را منتشر کرده که به خصوص طرفداران آرسنال را هدف قرار داده بود.

نسخه Ascend P7 Arsenal دارای لوگوی نصب شده آرسنال روی کاور گوشی و طیف گسترده ای از تم ها و منوها بر اساس طراحی و رنگ لباس ها و لوگوی تیم آرسنال می باشد.

در این تلفن هوشمند همچنین بازی FIFA 2014 از قبل نصب شده است تا بتواند نیازهای مربوط به بازی های فوتبال شما را رفع کند. نماینده هوآوی، Richard Ren سورپرایزهای بیشتری را به طرفداران آرسنال برای فصل آینده وعده داده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال