Huawei نتایج عملکرد مالی نیمه اول سال 2014 را اعلام کرد

Huawei عملکرد تجاری خود را از گروه تجاری مصرف کننده (BG) برای نیمه اول سال 2014 اعلام کرده است. به گفته این شرکت، 64.21 میلیون دستگاه در این مدت به فروش رسیده است و از این تعداد 34.27 میلیون واحد به تلفن های هوشمند اختصاص یافته است که رشد 62 درصدی را نسبت به مدت مشابه […]

Huawei عملکرد تجاری خود را از گروه تجاری مصرف کننده (BG) برای نیمه اول سال 2014 اعلام کرده است.

به گفته این شرکت، 64.21 میلیون دستگاه در این مدت به فروش رسیده است و از این تعداد 34.27 میلیون واحد به تلفن های هوشمند اختصاص یافته است که رشد 62 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

هوآوی شاهد رشد زیادی در بازارهای خارجی بوده است. در سه ماهه دوم سال 2014، این شرکت با افزایش 85 درصدی نسبت به سال گذشته در مجموع 20.56 میلیون تلفن هوشمند را به بازارهایی مانند آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا روانه کرده است.

همچنبن شاهد رشد چشمگیر محموله های ارسالی به میزان 550 درصد در خاورمیانه و آفریقا، 275 درصد در آمریکای لاتین، 180 درصد در آسیا اقیانوسیه و 120 درصد در اروپا بوده است که اکثریت سهم بازار گوشی هوشمند از میان بازارهای انتخاب شده مربوط به آسیا و آمریکای لاتین می باشد.

هوآوی بر این باور است که این موفقیت ناشی از عرضه ی چندین گوشی پرچمدار شاخص از قبیل Huawei Mate 2 4G و Ascend P7 است که درمیان مصرف کنندگان در سراسر جهان محبوبیت خود را کسب کرده اند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال