هوآوی گوشی P9 Lite را معرفی کرد؛ صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و پردازنده Kirin 650

بعد از معرفی دو گوشی P9 و P9 Plus هوآوی، این شرکت چینی امروز نسخه‌ی دیگری را از پرچم‌دار خود به طور رسمی معرفی کرد. تصاویر و مشخصات فنی این گوشی بارها و بارها در وب‌سایت‌های مختلف به نمایش در آمدند و حالا به صورت رسمی می‌توان نگاهی به آن‌ها انداخت. هوآوی در گوشی P9 […]

بعد از معرفی دو گوشی P9 و P9 Plus هوآوی، این شرکت چینی امروز نسخه‌ی دیگری را از پرچم‌دار خود به طور رسمی معرفی کرد. تصاویر و مشخصات فنی این گوشی بارها و بارها در وب‌سایت‌های مختلف به نمایش در آمدند و حالا به صورت رسمی می‌توان نگاهی به آن‌ها انداخت.

هواوی گوشی P9 Lite را معرفی کرد؛ صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و پردازنده Kirin 650

هوآوی در گوشی P9 Lite همانند نسخه‌ی اصلی گوشی P9، نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کار برده است. البته تفاوت‌هایی هم میان این دو گوشی به وضوح دیده می‌شود. برای مثال باوجود اینکه هر دو بدنه‌ای فلزی دارند اما سایز و ابعاد این دو گوشی تفاوت قابل ملاحظه‌ای را با یکدیگر دارند. گوشی P9 Lite هوآوی برخلاف گوشی P9 دارای دوربینی دوگانه نیست و تنها شاهد یک دوربین با سنسوری 13 مگاپیکسلی هستیم. هوآوی از چیپست میان‌رده‌ی خود به نام Kirin 650 استفاده کرده در حالیکه در گوشی P9  چیپست قدرت‌مند Kirin 955 را به کار گرفته است. در پشت این گوشی نیز حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

هواوی گوشی P9 Lite را معرفی کرد؛ صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و پردازنده Kirin 650

گوشی P9 Lite هوآوی از 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و رم 2 یا 3 گیگابایتی براساس منطقه‌ی عرضه شده بهره‌مند شده است. باتری 3000 میلی‌آمپری نیز در زیر قاب گوشی تعبیه شده و اندروید مارشمالو به همراه رابط کاربری  EMUI 4.1 بر روی گوشی به صورت پیش‌فرض نصب خواهند بود.

هواوی گوشی P9 Lite را معرفی کرد؛ صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و پردازنده Kirin 650

این گوشی که از ماه آینده در اروپا عرضه می‌شود قیمتی 299 یورو خواهد داشت؛ هوآوی هنوز مشخص نکرده که آیا قصد عرضه‌ی این گوشی در آمریکا را نیز دارد یا خیر اما اگر این گوشی در آن منطقه هم عرضه شود باید قیمتی بالاتر از 300 دلار داشته باشد.

Huawei-P9-Lite (4) Huawei-P9-Lite (5) Huawei-P9-Lite (6)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال