اطلاعات جدیدی از چیپ Kirin 930 توسط هوآوی منتشر شد

هوآوی با عرضه و معرفی چیپ‌های سری Kirin خود، توانسته موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. پیشتر چیپ Kirin 910 در تلفن هوشمند Ascend P7، چیپ Kirin 920 در Honor 6 و چیپ Kirin 925، در Ascend Mate 7 مورد استفاده قرار گرفت و پیامدهای مثبت این موضوع، هوآوی را به ساخت چیپست Kirin 930 ترغیب کرد. بدون شک، حالا که تلفن […]

هوآوی با عرضه و معرفی چیپ‌های سری Kirin خود، توانسته موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. پیشتر چیپ Kirin 910 در تلفن هوشمند Ascend P7، چیپ Kirin 920 در Honor 6 و چیپ Kirin 925، در Ascend Mate 7 مورد استفاده قرار گرفت و پیامدهای مثبت این موضوع، هوآوی را به ساخت چیپست Kirin 930 ترغیب کرد.

بدون شک، حالا که تلفن هوشمند Ascend P8 قرار است معرفی شود، شاهد چیپست Kirin 930 در این تلفن هوشمند خواهیم بود و به همین دلیل، هوآوی اطلاعات بیشتری را در مورد این تراشه‌ی جدید منتشر ساخته تا همگان از جزئیات قلب پردازشگر پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت، باخبر شوند. البته باید بگوییم که تبلت 7 اینچی MediaPad X2 نیز از همین تراشه استفاده خواهد کرد.

اینطور که پیشتر اعلام شده بود، پردازنده‌ای که در تراشه‌ی Kirin 930 قرار گرفته، مدلی تقویت شده از پردازنده‌ی Cortex-A53 بوده و Cortex-A53E نام دارد. فرکانس این پردازنده‌ی تقویت شده از 1.3 گیگاهرتز به 2 گیگاهرتز افزایش پیدا کرده و این کار، به جهت آماده‌سازی این چیپست برای پشتیبانی از شبکه‌ی big.LITTLE می‌باشد. البته هوآوی اعلام کرده که بهبود این پردازنده، تنها به عملکرد آن که البته حدود 56 درصد افزایش داشته، مربوط نمی‌شود و مصرف برق آن نیز حدود 256 درصد کاهش پیدا کرده است! با اخباری که پیشتر، مدیرعامل اجرای هوآوی در مورد برنامه‌های این شرکت به جهت کاهش مصرف باتری دستگاه‌های هوشمند هوآوی نیز اعلام کرده بود نیز شکی باقی نمی‌ماند که هوآوی، قصد معرفی محصولی پیشرفته‌تر را نسبت به گذشته دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده و باید منتظر معرفی Huawei Ascend P8 باشیم تا با قدرت و عملکرد این تراشه، آشنا شویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال