هوآوی احتمالا پرچم‌دار جدید خود را طی رویدادی در 19 اسفند ماه رونمایی کند

کنگره جهانی موبایل چند روزیست که به پایان رسیده و در این نمایشگاه خبری از پرچم‌دار جدید هوآوی نبود. با این حال این روزها شاهد انتشار اخبار و اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی P9 هستیم. حال تیزری جدید از سوی این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد هفته‌ی آینده 19 اسفند […]

کنگره جهانی موبایل چند روزیست که به پایان رسیده و در این نمایشگاه خبری از پرچم‌دار جدید هوآوی نبود. با این حال این روزها شاهد انتشار اخبار و اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی P9 هستیم. حال تیزری جدید از سوی این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد هفته‌ی آینده 19 اسفند ماه، مدیران این شرکت قرار است کنفرانسی در برلین را برگزار نمایند که انتظار می‌رود در این کنفرانس، شاهد رونمیی مدیران هوآوی از پرچم‌دار جدید آنها باشیم.

جدا از اینکه آنها برلین را برای برگزاری رویداد خود انتخاب نموده‌اند، تیزر منتشر شده هیچ اطلاعاتی را در مورد این مراسم در اختیارمان قرار نداده و تنها تصویری مفهومی از یک گوزن دیده می‌شود که در یک لیوان قرار گرفته است.

در مورد پرچم‌دار بعدی هوآوی نیز اطلاعات چندان زیادی در دست نیست و طبق شایعات، ما تنها می‌دانیم که P9 به چیپ Kirin 950، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. همچنین اینطور که اعلام شده، این گوشی‌هوشمند قرار است در چهار نوع مختلف وارد بازار گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال